Live the life you love, love the life you live!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

If you act nice, you can get it

Av marlene - 1 oktober 2013 18:45

Hey! Duschade precis så nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Haha juste, igår la jag upp en bild på #instagram på killarna ifrån De vet du. Eller ah, alla förutom dj killen. Han fick jag ingen bild på... Anyway så gillade alla dom den bilden! Lite roligt faktiskt. Skönaste killarna alltså!

Ikväll ska jag väl inte göra något speciellt. Är jätte trött redan nu liksom.. Imorgon är de samma tid som gäller, 8-16:30. Fast efter jobbet imorgon ska jag träffa Ellen på en pw. Puusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 14 februari 2017 09:36


Nu är vi i mitten av februari och idag har jag lite vår-feeling när jag tittar ut genom fönstret. Solen skiner och himlen är blå! Ska alldeles strsx äta lite frulle innan jag beger mig mot skolan. Idag är en seg dag. Vi har ett 45min långt seminarie ...

Av marlene - 25 december 2016 12:42

Sådärja, då var julafton över för i år. Gårdagen spenderades här hemma med familjen bara. Väldigt mysigt! Vaknade redan vid 7 så åkte för att gymma i två timmar. Så najs! Blev lite lunch strax innan Kalle, därefter julklapps öppning. Efter det spelad...

Av marlene - 19 december 2016 20:26


Endast fem dagar kvar till julafton. Sjukt alltså!! Har även endast 8 arbetsdagar kvar på mitt nuvarande jobb. Anyways, helgen har varit lugn. Har haft en sån jäkla huvudvärk, typ migrän eller något tre dagar i rad. Haft det hela denna dag också. Har...

Av marlene - 9 december 2016 18:36


Nu var det över tre månader sen jag sist skrev (!!!) men har inte hänt något speciellt. Har bara jobbat som vanligt, gått ut ibland på helgerna. Fast juste! Var i Göteborg med några kollegor i November för "kick-off". Hade en skit rolig helg med dom!...

Av marlene - 4 september 2016 10:42


Godmorgon! Ligger just nu i sängen och kollar gossip girl, tror jag sett den serien tre gånger, hahha! Igår var jag och mamma på vegomässan i Nacka. Är ju vegetarian och har varit de i ca 6 år. Men börjar mer och mer försöka äta veganskt. Anyways...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards