Live the life you love, love the life you live!

Direktlänk till inlägg 19 december 2016

Tired of this headache

Av marlene - 19 december 2016 20:26

Endast fem dagar kvar till julafton. Sjukt alltså!! Har även endast 8 arbetsdagar kvar på mitt nuvarande jobb. Anyways, helgen har varit lugn. Har haft en sån jäkla huvudvärk, typ migrän eller något tre dagar i rad. Haft det hela denna dag också. Har mått så jäkla dåligt för det gör så ont. Mamma har köpt hem några starkare tabletter för huvudvärk så får se om det hjälper. Hoppas det gör det!

Snart är det dags för serien "tjockare än vatten", sista avsnittet idag. Spännande! Och på tal om serier så har jag blivit besatt av SKAM. Har sett både säsong 1 och 2 men vill att 3e ska komma ut nu med svenskt text! Orkar liksom inte vänta till januari, hehe.. Får bli att kolla på med norskt text annars!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 14 februari 2017 09:36


Nu är vi i mitten av februari och idag har jag lite vår-feeling när jag tittar ut genom fönstret. Solen skiner och himlen är blå! Ska alldeles strsx äta lite frulle innan jag beger mig mot skolan. Idag är en seg dag. Vi har ett 45min långt seminarie ...

Av marlene - 25 december 2016 12:42

Sådärja, då var julafton över för i år. Gårdagen spenderades här hemma med familjen bara. Väldigt mysigt! Vaknade redan vid 7 så åkte för att gymma i två timmar. Så najs! Blev lite lunch strax innan Kalle, därefter julklapps öppning. Efter det spelad...

Av marlene - 9 december 2016 18:36


Nu var det över tre månader sen jag sist skrev (!!!) men har inte hänt något speciellt. Har bara jobbat som vanligt, gått ut ibland på helgerna. Fast juste! Var i Göteborg med några kollegor i November för "kick-off". Hade en skit rolig helg med dom!...

Av marlene - 4 september 2016 10:42


Godmorgon! Ligger just nu i sängen och kollar gossip girl, tror jag sett den serien tre gånger, hahha! Igår var jag och mamma på vegomässan i Nacka. Är ju vegetarian och har varit de i ca 6 år. Men börjar mer och mer försöka äta veganskt. Anyways...

Av marlene - 21 augusti 2016 16:58


Igår var det min födelsedag men eftersom jag är typ halvt sjuk orkade jag inte göra något speciellt. Utan åkte till Vaxholm med mamma, pappa och Lucas. Vi hade vädret på vår sida med sol och blå himmel! Gick och kollade runt lite innan vi satte oss n...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Skapa flashcards