Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2012

Av marlene - 25 oktober 2012 23:15

Hey! Ligger och kollar på the big bang theory. Ska sova snart! Idag övningskörde jag till kista för att hämta upp syrran. Aldrig kört där förut, men de gick bra, som tur var! Kollade film med mami och syster, boat trip. En komedi, rätt bra faktiskt. Imorgon är det äntligen fredag som betyder utgång och party för min del. Ska ut med Sandra, får se om Beck hänger med, och vi lär ju dra ut med grabbarna oxå :) pyss!

Av marlene - 22 oktober 2012 00:46

Min helg har varit awesome! I fredags drog jag och tjejerna hem till Zack där de va massa folk redan. Var ju meningen att vi skulle föra där och sedan dra ut. Jag, Sandra och några drog typ vid ett eller ngt, fast till mp. Beck åkte till sin pojkvän men de va ju lika bra de! För vi kom inte ens in på mp... Haha! Aja så drog hem och sov istället. I lördags drog jag, mamma, syster, Ellen, mina mostrar och Karin till en indisk restaurang på söder. Var jätte mysigt, men jag är inte så förtjust i indisk mat så åt knappt ngt, hehe! Efter det blev de bio. Såg taken 2 och den va sjukt bra faktiskt! Nu ska jag iaf sova, natti natti!

Av marlene - 18 oktober 2012 00:06

Har världens finaste vänner, Sandra och Rebecka, ni är guldvärda! Har känt er sen i mitten av 1an i gymnasiet men då umgicks vi knappast. Vi sågs varje dag i skolan och hälsade och så, sen festade vi tillsammans ibland. Men efter studenten började vi umgås mer och nu är vi hur tajta som helst! Alla vi är brunetter och nästan lika långa vilket gör att folk har svårt att skilja oss åt.. Hehe! Lite kul faktiskt! Hur som helst så litar jag på er till 110%, ni är bäst! Galet mkt kärlek till er!

Av marlene - 16 oktober 2012 00:16

Hey! Long time ago, I know! Nej men har varit lite busy. Anyway, i fredags var jag med mina älskade tjejer! Vi åt middag hos Sandra och sen drog vi ut, eller Beck drog hem eftersom hon började jobba tidigt i lördags :( men jag och Sandra mötte upp Zack och dom på tåget och drog till nype. Det var fan kul där och träffade även på en massa! Drog hem til Sandra med Patrik och Davva och sov där. Dagen efter mådde man ju som man förtjänade.. Nästan iallafall!

Av marlene - 8 oktober 2012 18:52

Olagligt snygg... Tom Daley<3

Av marlene - 7 oktober 2012 01:34

Jag dör. Sjukt sööööt!!

Av marlene - 7 oktober 2012 01:21

Så sjukt jävla trött så skulle nästan kunna somna ståendes :o aja, ligger här i soffan och har pluggat lite. Gäspat säkert 100 gånger på 10 minuter. Får sova snart eller lär ju somna ändå.. Alltsåå varför bor jag i Sverige för? Kan ju inte kolla på x factor uk eller x factor us.. Det suger ju! Ville se Union J ikväll! Okej, såg iofs deras framträdande på youtube, men ändåååå! Här har ni bild på finisarna!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards