Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2014

Av marlene - 31 mars 2014 19:32

Shoo! Nu börjar top model så det ska jag titta på. Har kollat lite angående plugg utomlands. Är så sugen på att komma bort från Sverige och vill ta tag i pluggandet nu. Känner att det är dags för det!

Imorgon är det första april vilket betyder att man får luras och eftersom jag jobbar på skola så kommer förmodligen ALLA barnen att skoja med mig och alla andra fröknar. Min kusin David går ju i den skolan i tvåan, han lurade mig häromdan så jag tänkte lura honom imorgon, hehe!

Gårdagens bakis käk. Sallad i fina vädret.

Av marlene - 29 mars 2014 16:53

Tja! Igår spenderade jag kvällen med L hos honom. Vi tittade på the conjuring och även sinister, då han inte sett någon utav dom förut! Gick förbi bolaget på hemvägen för ikväll blir det utgång. Vi börjar hos oss och sen får vi se vart det bär av ikväll. Antagligen lär vi ju hamna på soli. Längesen nu, hehe. Ha en bra lördagskväll peeps. Puss

Av marlene - 28 mars 2014 12:47

Finally friday! Och så är det så jävla underbart väder idag. Sol och blå himmel! Jag följde med tvåorna till simhallen vid tio och nu är vi tillbaks igen! Känns som denna dag kmr att gå sjukt fort. Klockan är redan 12:45 lixom. Drygt fyra timmar kvar bara, hehe. Dock har jag världens jobbigaste huvudvärk. Inte alls kul!

Ajaaa. Vad ska man hitta på ikväll då? Antingen utgång eller hemmakväll. Det återstår att se sen när jag kmr hem. Puss

Av marlene - 25 mars 2014 19:05

Tja fan! Ligger och kollar lite glee avsnitt. Längesen jag såg de så tänkte att de va lika bra att kolla nu så jag blir klar me serien nångång, haha! Idag var det fan as kallt ute. Jag som trodde att det skulle vara varmt och skönt, men icke sa Nicke. Det var soligt ja, men det blåste som faaan. Buhu. Vill ha sommar nu tack!

Annars sååå.. Har beställt lite kläder från nelly. Sen måste jag köpa en smoothie mixer. Den vi har nu är inge bra alls. Men det får jag göra i helgen. Pusss!

Åh! Mitt älskade Koh Lanta. Vill dit nuuuu!!

Av marlene - 21 mars 2014 12:14

Hallo! Idag jobbar jag 8-17. Jobbigt att sluta fem på en fredag, but what to do lixom? Ikväll ska jag ha myskväll med L. Vet inte om vi ska va hos honom eller hos mig. Får se sen hur vi gör! Ska väl förbi ica också köpa lite gott till ikväll.

#typargellernågot

Av marlene - 20 mars 2014 11:48

Hey! Nu var det ett tag sen sist. Sitter iaf på jobbet och vilar lite. Är fortfarande förkyld och har kvar den där jobbiga hostan, men krigar mig till jobbet ändå. Hoppas de går över snart! Igår var jag med L, vi gjorde inte så mkt. Kollade tv och somnade tidigt då jag skulle upp och jobba. Imorgon är det fredag, men denna helg kmr bli en lugn helg. Dels för att jag fortfarande är lite sjuk men också för att min roomie drar till Åre imorgon. Kmr vara tomt i lägenheten om jag nu ens åker dit. Har ju bott hos mina föräldrar i över en vecka nu. Men de är rätt skönt de ändå! Puss

Av marlene - 16 mars 2014 09:32

Hey. Kunde sova hela natten inatt. Eller ja jag vaknade vid sex på morgonen utav min hosta och näsa men annars så! Somnade om igen sen och vaknade för en halvtimme sen typ. Idag fyller mami år! Hon blir 44, så stort grattis till min fina mami! Eftersom jag fortfarande är sjuk bet jag inte om vi bara käkar middag hemma eller går ut. Får se vad mamma vill göra eller om pappa bestämt ngt :) puss

Av marlene - 14 mars 2014 13:14

Heyy! Har bott hos mina föräldrar hela veckan då jag varit väldigt sjuk. Fattar inte vart de kom ifrån? Jag brukar aldrig få över 38 graders feber, och inatt hade jag 39. Jag är helt slut. Vill bara sova för att jag är så trött. Orkar inte vara sjuk längre. Men nu har min halsont försvunnit så nu är det febern, hostan och förkylningen kvar. Finns seriously ingenting att göra när man är sjuk än att kolla på film, så nu blir det film me Vanne och Andreas.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards