Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2014

Av marlene - 31 juli 2014 18:02

Hellu! Idag åkte jag, Ellen och Fredrik till blå lagunen. Vi låg där i några timmar innan vi åkte hem igen. Tror fan jag fick lite färg. Yääy! Ikväll ska vi vara hos Fredrik och dricka lite och spela spel med några fler. Det blir nog kul! Pussss

Av marlene - 30 juli 2014 14:10

Godmorgon! Igår var jag med Lucas och vi solade lite hos mig. Senare åkte vi till stan. Han skulle hem och jag skulle möta upp tjejerna för middag. Jag, Sandra, Amanda och Micis drog till en italiensk restaurang vid hamnen. Väldigt god mat var det och helt lagom portioner, så man blev mätt! Därefter mötte vi upp Micis pojkvän Niclas och gick till fridays för drinkar. Dom andra drog tidigt medans jag och Sandra satt kvar till halv tolv innan även vi rörde oss hemåt.

Idag blir det väl bara chill. Det har regnat som fan och åskat här. Men nu verkar det som att det försvunnit. Men det är fortfarande grått och trist ute så jag ska läsa boken the best of me. Pussss

Av marlene - 27 juli 2014 21:28

Tjaa! Igår åkte jag, Vanne, Andreas och Wille till blå lagunen på Ekerö. Eller ah inte den vanliga då, men till en annan som låg typ fem min därifrån och som också var som en blå lagun. Anyway så bada jag för första gången i Sverige igår (!!) vattnet var hur underbart som helst! Vi var där i några timmar innan vi åkte hem. Idag har vädret sugit totaaalt, så har inte gjort mkt alls. Här kmr några bilder från gårdagen;

Andreas och William!

Andreas och jag. Min syster tyckte vi såg ut som att vi var tillsammans när vi stog sådär, lol haha!

Happiiiii.

Lilsis!

Av marlene - 25 juli 2014 21:47


Om ni inte sett divergent så tycker jag att ni ska se den. För den va sjukt bra! Slutet var väl lite oklart, så det är tur att dom ska göra en uppföljare. Dock kommer den väl inte ut förrän om ett år eller så.. 

Av marlene - 24 juli 2014 22:40

Snart har jag läst ut the fault in our stars. Alltså den boken är ju så fin. Jag har inte sett filmen än, men vill göra det efter jag läst boken. Har dock lyssnat på låtar som är med i filmen. Bl.a Ed Sheeran - All of the stars. Den låten, så himla bra! Speciellt ännu mer nu när man faktiskt läst ut boken (läs:snart). 


Av marlene - 24 juli 2014 22:29

Hejsan! Jag tror vädergudarna såg mitt inlägg angående vädret för både igår och idag har det varit kanon väder! Idag var det tillochmed 31 grader (!!!). Det är ju som att vara utomlands liksom! Anyway, igår drog jag hem till pojkvännen och spenderade min kväll med honom. Vi satt och prata ett tag med hans päron som nyss kommit hem från Grekland. Dom har nämligen lagt bud på ett hus där borta, hur najs? Sen har dom även hus i Thailand! Så dit ska vi troligtvis i vinter i några månader. Ehm, sen bestämde vi oss för att kolla några avsnitt av breaking bad. Är bara på säsong två, men när fan kommer den serien igång? Det är typ ingenting speciellt som händer, samma sak hela tiden. Men ändå säger folk att den är så jävla bra? Och den har iofs fått väldigt bra kritik och på imdb har den 9,6/10, så den måste ju bli bättre? Aja, idag har vi legat ute i solen ett tag. Sen gick vi till en badplats så L kunde få doppa sig i vattnet. Jag badar inte i Sverige. Men när han sa att det var som att bada utomlands ville jag faktiskt nästan hoppa i jag med. Next time maybe!


Nu ligger jag i sängen och har precis sett det senaste avsnittet av PLL. Man får aldrig nog! Vill bara se mer och mer hela tiden. Såg även nu att divergent har kommit ut på swefilmer. Har velat se den läääänge nu, så nu ska jag ta och se den med resten av familjen. PUSS

Av marlene - 22 juli 2014 13:50

20 dagar kvar till Turkiet. Känns så jävla najs! Vädret här hemma är ju inget att hurra för just nu. Iallafall inte i Viksjö. Det är grått och molnigt. Får se om det klarnar upp. Ska tydligen bli upp till 30+ på torsdag. Det vore ju rena drömmen isåfall!

Ja idag har jag inte gjort mkt alls. Låg ute ett tag i solen men sen kom molnen så la mig i soffan och läste min bok. Läser the fault in our stars. Den är sjukt bra. Alltså kan typ inte sluta läsa den, haha! När jag läst ut den ska jag se filmen. 


Ska väl dra ut på en välbehövlig powerwalk om ett tag och ska försöka få med mig min syster. Man vet aldrig med henne. Ibland vill hon och ibland inte. Hon har iofs tjatat på att hon vill komma igång med pw. Så I hope she'll go with me then. Imorgon ska jag träffa min boyfriend som jag inte sett på över en vecka, saknar honom! Pussss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards