Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2014

Av marlene - 27 juni 2014 12:56

Godmorgon! Inatt somnade jag inte förrän fyra typ (?) och gick upp halv elva. Dock så har jag sovit otroligt dåligt. Vaknat flera gånger. Don't know why? Idag händer väl egentligen ingenting speciellt. Ligger i sängen nu bara och lyssnar på musik och kollar på resor. Får se om jag pallar mig ut på en pw sen. Ikväll verkar det iallafall som det blir middag i stan på waan thai med mamma och Vanne + några andra. Sjukt längesen jag åt thai mat nu. Har verkligen varit sugen på det i ca en vecka nu haha. Så jaa, äntligen får jag äta det! Yummy yummy.


Imorgon blir det förmodligen utgång med Sandra och några killkompisar. Men mer om det imorgon. Här har ni en sjukt fin låt som Union J gjort.

Av marlene - 26 juni 2014 11:00


  Så fucking snygggggg. #ZaynMalik

Av marlene - 26 juni 2014 08:44

Godmorgon! Uppe med tuppen. Yey. Somnade runt två inatt så förstår inte hur jag kan va vaken nu. Vaknade lixom halv åtta..? Hursomhelst så igår åkte jag till Alexandra för att fixa mina fransar. Blev superfint och hon är så duktig! Hon går ju sin utbildning nu så hon har inte gjort så jättemånga fransar, tror jag va 7e kunden. Men hon är som sagt jätte duktig! Tror det tog ca tre timmar då mina fransar redan var rätt långa och täta (tyckte hon). Har använt xlash i ca två, so that's why!


Ehm, idag händer väl inte så mycket direkt. Tänkte dra ut och ta en lång pw lite senare. Längesen nu. Sen så har solen vågat sig fram lite ser jag. Hoppas den är här för att stanna nu. Orkar inte med detta regn väder längre. Annars blir det fan en utomlands resa i juli eller augusti!



Grym låt. Linda Pira och Dani M.

Av marlene - 25 juni 2014 00:33

Hello! I måndags åkte jag hem till L. Vi kollade fotboll, först Nederländerna - Chile. Sög ju för Chile.. Sen gjorde vi middag, blev bara enkel pasta med arrabiata sås. Gott var det iallafall! Därefter klippte Lucas syrra hans hår medan jag myste med hennes urgulliga hund. Efter det var de fotboll igen, denna gång Brasilien - Kamerun. Höll på Brasilien, såklaart. Eftersom Mexico - Kroatien spelade samma tid så bytte vi lite då och då för att se hur det gick. Både Brasilien och Mexico vann, wehååå!


Idag spelade ju Italien - Uruguay. Och fy helvete vad arg man blev när Marchisio fick rött kort. Jävla äckel domare alltså! Sen att Suarez bet Chiellini och han fick inte ens ett rött kort för det. Vilket jävla skämt. ÅH. Så nu är Italien ute.. vilket suger.

Av marlene - 23 juni 2014 15:13

Heeey ya! Somnade inte förrän halv tre inatt. Var lixom tvungen att kolla USA-Portugal. Jag höll på Portugal, för vill att dom ska vidare. Men jävlar va nervös man var i slutet. Eller ja, jag trodde fan att det var kört då det var bara 15 sekunder kvar av matchen. Men då gör Varela måååål. Alltså helt sjukt! Hursomhelst, imorgon är det en spännande match. Italien-Uruguay. Hoppas som fan på att Italien vinner (!!!)



Hon passar mycket bättre såhär än olika hårfärger och massa smink.

Av marlene - 22 juni 2014 18:55

Tja fan! Internet har legat nere i några dagar, därför jag inte bloggat. I fredags drog jag till Sandras mamma i Kallhäll redan vid halv ett. Kimberley och Amanda var redan där. Sen när Beck och Christian kom åt vi lunch! Avokado sallad, baguette och västerbotten paj. Sen när de andra kom drack vi en del och körde öl spel innan vi bestämde oss för att köra 5-kamp. Vi skulle bl.a kasta pil och hoppa längdhopp. Mitt lag förlora haha, men det var kul iaf! Efter det vart det ännu mer spel och alkohol innan vi åt middag. Sen höll vi på sjunga och dansa tills alla gick hem. Jag kom hem runt halv fyra och deckade direkt. Man mådde ju som man förtjänade dagen efter. Inte alls kul. Nej men det var bara att börja tagga om för igår vart det 50 års fest hos Ellens pappa. Där bjöds det på mat och alkohol. Vi var där till elva typ innan vi drog hem och fortsatte här hemma. Då sjöng vi singstar. Det var jag, Ellen, Fredrik, Andreas, Vanne, Lucas, mamma och pappa. Sjukt kul haha! Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll. Sov inte så bra inatt då jag mådde illa och imorse vaknade jag med halsont. Inte så roligt. Hoppas halsonten försvinner bara. Btw, vart fan är sommar vädret?

Av marlene - 16 juni 2014 20:08



                                                                                                                                                    
Försökte göra så att bilderna skulle komma i ordning, men det ville dom inte tydligen.. aja, här är några utav alla 500 bilder från London.

Av marlene - 14 juni 2014 15:08

Igår var jag, Vanne och Sofia på Friends och såg One Direction. Åh vad jag älskar killarna! Men igår vart man ändå lite besviken. Först är dom 45 min sena men sen när dom kom vart det hur bra som helst. Dock förstörde faktiskt Zayn för dom. Han verkade vara på en annan planet den kvällen och gav inte hans "allt". Men de andra killarna var glada och skojade runt med oss. Aja, konserten var ändå sjukt bra. Fast jag tyckte det var bättre förra året för då var det inga ståplatser, nu stod vi och trängdes med massa andra. Det var rätt jobbigt. Konserten slutade väl runt halv elva och då drog vi hem. Idag ångrar jag som fan att jag inte drog ut. Såg på instagram att killarna var på collage, eller Harry var iallafall. Usch vilken ångest.

Ska snart börja åka till L där jag ska spendera min kväll. Vi ska göra pizza och kolla fotboll. Inatt är det ju England-Italien. Spännande!

Harry igår <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards