Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2016

Av marlene - 23 februari 2016 21:23

Hej! Ligger här i sängen och ska väl alldeles strax försöka sova. Är jätte trött + att mitt huvud dunkar.. Säkert pga febern. Och näsan ba rinner + rethosta på det! Men jaa hoppas att jag iaf får lite mer sömn inatt! Halvkollar lite modern family och pratar med L. Natti <3

Av marlene - 19 februari 2016 07:48

Godmorgon! Så himla trött alltså.. Somnade väl vid elva kanske igår och gick upp strax innan sju, men jaa haha jag <3 min säng! Jobbar 9-15:30 idag, sen tar jag helg! Ska bli så otroligt skönt med helg även fast den är över på tre sekunder.

Igår var jag ledig då jag var på begravning för min gammelmormor på pappas sida som gått bort.. Jobbigt för farmor och de närmre anhöriga såklart då jag inte träffat henne så många gånger nu i vuxen ålder. Efter vi tagit farväl blev det lunch och fika, innan vi åkte hem igen.

Av marlene - 9 februari 2016 18:53

Tja! Va längesen jag skrev här men har faktiskt börjat blogga på nouw. Tycker den är mycket smidigare än bloggplatsen, hehe. nouw.com/maarlene är min bloggadress.

Btw har ni hört Zayns låt Pillowtalk? Alltsåå wooow! Så jävla grym låt!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards