Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2011

Av marlene - 31 oktober 2011 15:06

  

I wish...

Av marlene - 31 oktober 2011 14:46

Tjatja  har precis duschat och ska börja fixa mig lite smått. Sen drar jag och möter upp my bro's Kevin och Vlad. Ingen aning om vad vi ska hitta på, men nånting lär vi ju göra 


YEES!

Av marlene - 30 oktober 2011 22:37

Har uppdaterat min telefon nu. Det tog ju ett tag men de är väl värt de  ligger iaf just nu och kollar på jersey shore me syrran. Men börjar bli galet trött, så funderar på att gå upp och lägga mig snart.. naaatti natti!

 

Av marlene - 30 oktober 2011 16:39

Drog hem tidigt idag från Kevin för att vi skulle hem till Oscar och fira honom. Kom precis hem därifrån och ska snart börja fixa mat. Ska göra egen pizza. Muuumsiigt  

Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt. Är ganska trött. Jag och Kevin somnade ganska sent igår och vaknade tidigt. Så ska bara chilla hemma ikväll  PUUSS  




Av marlene - 29 oktober 2011 15:48

Sjukt fin låt :')

Av marlene - 29 oktober 2011 15:40

 

Av marlene - 29 oktober 2011 15:29

Igår blev det utgång för min del. Drog till nivå 22 med Emma och Tobbe för att föra lite redan vid åtta. Sen kom även Kevin och hans kompis Petteri dit och höll oss sällskap. Runt tio (tror jag?) drog vi vidare till amnesia och spenderade kvällen där. Jag, Kevin och Petteri drog hem ganska tidigt ändå.. redan vid ett. Men Tobbe och Emma stannade iaf kvar  



Ikväll ska jag till täby med Ellen, Maria och Therese. Petteri fyllde 18 förra fredagen så vi ska typ fira honom ikväll  sover förmodligen hos Kevin, så blir inge bloggande sen! PÖSS

Av marlene - 26 oktober 2011 21:04

Tja! Igår kom Ellen hit runt tre eller ngt. Så då chillade vi bara lite, sen gjorde vi pizza. Mums! Senare, typ vid sju eller ngt kom även Kevin hit. Vi satt och snacka bara, sen drog Ellen hem. Då la jag och Kevin oss i min säng och kollade film och snacka. Idag vakna vi vid elva och då låg vi bara i sängen och myste lite. Sen käka vi frukost, han duscha och sen drog vi in till stan och träffade hans kompis. 


Aja, nu ska jag försöka uppdatera min telefon. Sen klockan tio blir de film. Det är tydligen skräckfilms vecka på tv 1000 action varje dag klockan tio. Så får väl hoppas att de kmr nån bra skräckis då 



    Hahaaha! Vlad och Kevin är riktiga hemmafruar  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards