Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av marlene - 1 oktober 2011 15:06

Hallo! Man mår ju som man förtjänar idag! Gårkvällen var väl bra. Den började hos Modigh där vi förade med lite folk tills vi drog inåt mot stan. Först gick vi till nype, men drog direkt till pure när vi sett kön till nype. Dock stannade jag inte alls länge på pure för jag åkte till danderyd där en killkompis kom och mötte upp mig. Sist jag träffa honom va 09 tror jag och innan det var de då vi båda två bodde i Thailand. Så ja, det var verkligen kul att träffa honom igen! Sov även över där 



Ikväll blir det party igen, fast ikväll blir det att stanna hos Modigh hela kvällen. Lär ju bli kul  vet inte om jag kmr stanna där så speciellt länge. Ska in till stan tidigt imorgon med Ellen för att träffa One Direction! Så jag vill ju inte vara bakis eller trött när jag träffar dom  nu ska jag kolla idol. PUSS   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards