Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2015

Av marlene - 29 augusti 2015 10:07

Hey! Tänkte ba uppdatera lite här även fast det inte hänt något speciellt. Förra helgen firade vi mig lite på Riddar Jakob, aka MP. Medina va där och hade spelning så det va massa folk och grym stämning!

Igår åkte jag hem till Frida som jag inte träffat på ett jävla bra tag! Men när vi ses så är det som det inte alls gått så länge. Första gången jag va i hennes och hennes pojkväns lägenhet och dom har gjort de jättefint! Blev en massa snack om allt möjligt, även hennes lillasyster var med oss. Jätte mysig kväll som avslutades med skräckfilm innan jag åkte hem igen.

Idag ska jag nog inte göra så mkt, ska ut på en lång pw lite senare och ikväll blir det middag i stan med Sandra och Beck. Ciao!

Love my new shoes!

Av marlene - 17 augusti 2015 19:01

Hey. Igår åkte släkten på mammas sida + min boyfriend till min morfars och hans tjejs landställe ute på Tynningö. Varken jag, syrran eller kusinerna hade varit där innan så det var kul att få se stället. Bra väder var det också! Vi åt grillat till lunch sen gick vi till stranden där David, Oscar och Jacob bada ett tag innan vi gick upp till huset igen för lite efterrätt. Åkte därifrån runt halv sju och jises va trött man var! Jag och Lucas låg och kolla white collar resten av kvällen. Mys!
Jag fyller år om tre dagar vilket jag har en grov ångest för. Vill ju inte bli äldre!!

Av marlene - 4 augusti 2015 21:31

Hello August. Både igår och idag bjöd Sverige på sol och värme. Så underbart. Hoppas det håller i sig nu! Aja jag börjar bli sjuk känns det som. Det började i söndags men ah får se ifall det blir värre. Ligger iaf i sängen nu och kollar på filmen LOL. Blir nog att sova efter då jag är fett trött.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards