Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 30 november 2011 21:06

I'm back! Åkte hem till Kevin i måndags och har varit där enda tills idag. Eller ah, två dagar.. i måndags kom jag dit typ nio och då va Vlad oxå där så vi låg och kolla film bara. I tisdags jobbade Kevin så då va jag hemma själv där i några timmar. Sjukt tråkigt att va själv.. menmen, det gick väl fort för jag vaknade halv två och han kom hem fyra. Han jobbade idag oxå, men till ett så de gick fort. Vi åkte till täby centrum och mötte upp Vlad och sen gick vi till en pizzeria och käkade där och sen hem till Kevin igen där vi chillade bara. Jag drog vid fem och har inte gjort så mkt. Syrran är magsjuk typ, hoppas hon inte smittar mig. Nu ska jag kolla film, sen sova. Natti

Av marlene - 28 november 2011 14:05

Hallo! Vaknade runt tolv och har legat och kollat på tv. Sen ringde Kevin mig så har legat och pratat med honom i typ en timme.. fast nu har vi lagt på så ska väl ner och äta ngt. När mami kmr hem ska vi baka lussebullar för vi gjorde aldrig det igår.. puuuss

Av marlene - 27 november 2011 22:59

Tjejen: Vi leker kurragömma!

Killen: Neeej!

Tjejen: Varför inte?

Killen: För en tjej som du är omöjlig att hitta..

Av marlene - 27 november 2011 21:59

Vaknade två idag av att pappa väckte mig och sa att morfar skulle komma på besök.. och jag som hade en dröm som kändes så sjukt verklig. Den va alldeles underbar! Aja, morfar kom iaf på besök med sin lilla hund som han och hans tjej skaffat. En liten svart pudel som heter Linus. jäävla söt! Jag och syrran har lekt med den hela dagen typ. 


Nu börjar love actually, så tänkte ta och kolla på den!  

Av marlene - 26 november 2011 20:45

Igår förade vi hos Malin. Klockan nio rörde vi oss in mot stan och mötte upp lite fler folk innan vi drog till lion bar. Det var sjukt mkt folk där så vi stannade inte så länge. Därefter drog vi till entourage, men jag drog nästan direkt därifrån. Drog till vallentuna istället och var med Kevin och några andra. Somnade inte förrän sex imorse och vaknade tio, så sov typ fyra timmar.. drog typ hem direkt och har varit helt död hela dagen. Är sjukt trött, så ska väl sova snart! Puss

Av marlene - 25 november 2011 00:56

Drog till Malin lite innan sex. Där var hela hennes släkt och några av hennes vänner. Vi åt, prata, efterrätt, present öppning, sen drog jag, Malin, hennes pojkvän, Jasse, Amanda, Sanna, Emelie, Fia och Malins halvbror till villan och var där. Sen ville Malin en snabbis till pg så vi drog dit, fast jag drog hem nästan direkt. Men imorgon då blir det utgång. Vet inte om vi drar till stan eller kör på mp. Nu ska jag sova iaf. Natti!

Av marlene - 24 november 2011 15:36

Håller på att fixa mig lite smått nu. Tror jag ska vara där vid sex eller tidigare.. ingen aning :o haha! 

Grattis på 18års dagen fina vän!
 

 
ett år sen (gick inte att vända ;o)
 
 

Juuste! Det är en fuuucking månad kvar till julafton!
Can you believe it?! 
 
 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards