Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 13 november 2011 19:13

Tjuuuliiilulu! Igår var jag bara hemma. Kollade på the grudge 2 med syrran och senare kom the eye så den kollade vi oxå på. Vi somnade väl runt fyra eller ngt och jag vakna vid ett medan Vanne gick upp tre.. lol! 


Har inte gjort mkt alls idag. Bara varit hemma och kollat på film typ. 

Av marlene - 12 november 2011 23:27

  Hahah, ibland kan hon ju vara liiite för blond!

Av marlene - 12 november 2011 22:26

Tjaaa! Det blev lite ändrade planer igår. Drog istället och träffa Malin. Vi drack lite och prata en massa. Hade ju inte träffat henne sen mars typ?! Sjukt längesen.. Men det va kul att ta igen lite tid! Runt tio skulle hon till sin pojkvän i kungsängen och jag tänkte först hänga med dit. Men Kevin ville att jag skulle komma så drog till honom istället. Alla var typ fulla när jag kom så Kevin började supa ner mig då. Blev nog lite för mkt dricka för min del. Mådde verkligen inte bra. När jag vakna imorse mådde jag fortfarande dåligt. Killarna käkade pizza men jag kunde inte äta ngt. Vi har legat i soffan och kollat tv hela dagen. Drog hem runt sex och har iaf ätit lite nu. Ikväll blir det att chilla hemma  

Av marlene - 11 november 2011 13:28

Godmorgon  igår innan jag gick och la mig kollade jag på filmen what's your number? och den va väl bra. Vaknade fyra imorse av att jag inte kunde sova, men sen somnade jag iaf om tillslut och vaknade igen runt tolv. Nu har jag precis duschat och ska väl ta och ringa Ellen snart. Ska försöka få med henne till Kevin ikväll där de blir typ chillkrök. 


 

Av marlene - 10 november 2011 20:34

Hellu! Igår var jag barnvakt åt David i några timmar. Sen när jag kmr hem och går in på mitt rum så sitter Kevin och Benny där?! Aja, packade mina grejer och så skjutsade B hem oss till K där vi inte gjorde så mkt. Men runt nio drog vi till statoil och sedan gick vi till Tony och chillade där hela kvällen. Vi kom hem runt ett eller ngt och kollade film. Vaknade två imorse vilket var bra så jag inte sov längre för mami skulle hämta mig halv tre. Fick skjuts till Davids skola för jag skulle hämta honom idag igen. Kom hem typ halv sju och har kollat på tv. Men nu ska jag lägga mig i sängen framför ngn film. Är sjukt trött och har skit ont i huvudet... drygt. 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards