Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2014

Av marlene - 29 oktober 2014 19:34

Trött, tröttare och tröttast. Det är jag just nu. Skulle faktiskt kunna somna vilken sekund som helst, men nej klockan är bara halv åtta, så tänkte träna lite här hemma, sen duscha och sen äntligen lägga mig i sängen för att kolla på big brother och paradise hotel (lär förmodligen somna under programmen). Varför jag är så trött är för att jag sov extremt dåligt inatt. Sov säkert bara fyra timmar, då det tog ett tag för mig att somna. Sen så gick jag upp halv sex, eller ah vaknade halv fem men låg kvar i sängen och försökte somna om tills alarmet gick av. 


Hursomhelst, imorgon jobbar jag 9-16, sen på fredag är jag ledig. Fyfan va skönt. Måste sova ut känner jag efter denna vecka. Imorgon kommer även L hit och på fredag ska vi på bio, I guess. Tror vi ska se gone girl isåfall. Den verkar rätt bra! Nu blir det lite träning så att jag piggnar till lite iallafall. Ciao!

Av marlene - 27 oktober 2014 19:55

Tog mig ut på en powerwalk som sedan blev en springtur runt fyra tiden. Det var jävligt skönt! Sen gjorde jag lite magövningar och rumpövningar hemma. Nu ligger jag i sängen och kollar paradise dk, näst sista avsnittet men tror jag vet vilka som vinner. Spännande ifall nån släpper kulan, det återstår att se! Pysssss

Av marlene - 26 oktober 2014 23:09

Heey! Åkte och firade Oscar vid två tiden och kom hem igen runt fem. Det var väldigt trevligt! Bjöds på massa gott. Därefter spelade jag, syrran, Ellen, David, Oscar, Fredrik och Jacob kortspel. Jag vann två gånger, wäääyy! När vi kom hem fixade vi middag och kollade lite på tv. Har precis sett klart en film så nu tänkte jag sova så att jag iaf är hyffsat pigg imorgon bitti. Natti! 

Här mådde man!  #happiness

Av marlene - 26 oktober 2014 11:34

Godmorgon peeps! Vaknade för ett tag sen och gör inte så mkt annat än att kolla på paradise hotel danmark. Men tänkte hoppa in i duschen snart så att jag iaf fått det gjort innan vi ska iväg för att fira Oscar med släkten. Dock tror jag inte vi ska dit förrän runt två eller tre, så har ju tid på mig, hehe! Ciao ?

Av marlene - 25 oktober 2014 23:14

Tjaaaa! Ligger i sängen och små tittar lite på blood diamond som går på tv. Det var ett tag sen jag såg den filmen, och den är ju fan bra! Tänkte faktiskt sova snart, är oerhört trött, har väl sovit fyra-fem timmar inatt, så det är väl inge konstigt att jag är trött. Hehe! 


Igår fyllde min näst äldsta kusin år så det firades! Han fyllde nämligen 18 och Ellen hade planerat att vi skulle ha en "överraskningsfest" åt honom. Planen var att deras familj skulle ut och äta i stan runt 18:30-20:30. Så jag och Vanne skulle hem till dom runt halv åtta för att fixa allt. Men eftersom Ellen och dom fick bord tidigare och blev med alltså klara tidigare så var även jag och Vanne tvungna att åka hem till dom tidigare för att fixa allt och släppa in Oscars vänner. Hursomhelst blev allt bra tillslut, och alla hann komma innan vilket var awesome, så det vart väldigt lyckat. Oscar blev även väldigt rädd och chockad. Vi hade släckt ner nästan allt, förutom hallen. Och så stog vi i trappan och vänta. Sen så fort vi såg Oscar i hallen hoppade vi och skrek "SURPRISE". Han kollade på oss innan han sprang ut från huset. Haha! Det såg så kul ut. Så ja han vart överraskad. Vi satte oss i vardagsrummet och förade med lite dricka och spel, sen runt elva tiden åkte vi in mot stan och gick till Marquise där vi spenderade kvällen. Träffade även en del killkompisar där vilket var roligt! Det vart en bra och lyckad kväll för Oscar. Han hade det sjukt kul och det hade även vi andra också. Jag, Ellen, Vanne, Fredrik och Oscar tog nattbussen hem runt tre tiden. Dom hoppade av i barkarby medans jag och Vanne fortsatte hemåt. Träffade två as sköna killar på bussen som vi satt och snacka med resten av resan. Kom hem runt fyra och deckade direkt. 

Av marlene - 21 oktober 2014 20:24

Hejjj! Idag gick jag upp runt 6, eller ah sov lite längre för att jag var så trött, hehe! Jobba iaf från 9-16:30 och kom hem typ halv 6, och nu är jag vääääldans trött! Har typ inte ätit ngt idag heller. Inte vart hungrig vilket är sjukt konstigt? Ligger iaf i sängen just nu med mitt täcke runt hela mig för att jag fryser så mkt. Vill göra några övningar men vill ändå inte lämna min varma säng. Haha, ångest! Äh, fan. Får pallra mitt arsle ur sängen och träna lite rumpa och mage!

Av marlene - 20 oktober 2014 19:59

Har precis tränat. Duuuuktig va? Nej men hade fan träningsvärk från igår. Så tränade inte så hårt. Hehe. Ibland måste man ju ha en "liten" pause. Hur som helst, en timme kvar tills BB och därefter Paradise. Efter det blir det sova, då jag ska upp 6 imorgon. Ligger just nu och lyssnar lite på musik. I fredags när jag och Lucas kollade idol så sjöng Josefine en skit bra låt. Visste faktiskt inte att det var Demi Lovato som sjunger den på riktigt. Så nu lyssnar jag på den typ hela tiden hehe. 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards