Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2013

Av marlene - 29 juni 2013 16:35

Igår hade jag myskväll med mina tjejer. Vi åt massa gott och kollade på film. Idag har jag legat ute i solen ett tag, så fint väder! Ikväll ska jag vara med Malin. Ska möta henne efter hon slutat jobbet och så drar vi till henne och dricker lite. Det blir nog kul!

Av marlene - 28 juni 2013 07:08

Tjatja! Igår träffade jag Niklas ett tag, kom hem typ vid elva eller ngt och då deckade jag direkt. Sov alltså inte hos Sandra. De gick bra ändå att gå upp tidigt haha, fast nu är jag jääätte trött. Lär säkert decka tidigt sen när jag ska vara med Sandra och Beck. Aja, är i jakan nu och väntar på bussen till jobbet. Hörs sen, eller ngt! Pusss

My look today

Av marlene - 27 juni 2013 11:55

Ute och går på min rast! Hurtigt! Haha nejdå, men skönt att bara gå, koppla av och lyssna på musik. Slippa alla barns skrik i nio timmar.. Ikväll sover jag nog hos Sandra, så har jag nära till jobbet imorgon, börjar nämligen 7:30 -.- fast slutar fyra vilket är min tidigaste dag denna vecka. Har slutsy fem every single day förutom idag då jag slutar halv fem iallafall. Anyway, FREDAG imorgon. Fy fan vad skönt det ska bli med helg. Imorgon ska jag ha myskväll med mina bästavänner!

Av marlene - 25 juni 2013 21:30

Tja! Alltså wow. Snart är det fan juli. Det här året har gått så jävla fort.. Anyway! I fredags mötte jag upp Sandra, Kimberley, Elin, Micaela och Michelle och så gick vi och handla lite. Sen låg vi ute och sola! Tog faktiskt ett dopp i poolen oxå (a) vi käkade runt halv sju och sen kom det lite folk. Vi spelade drinkspel (som vanligt!) och sen började några bada. Lite senare blev det även 5-kamp. Girls VS boys. Vi vann såklart! Haha! Första grenen var pilkastning (1-0 till oss), andra var kubb (1-1), tredje var att man skulle kasta en liten kula och sen komma så nära som möjligt med en större kula (2-1), fjärde var att man två och två skulle springa med en påse på fötterna (2-2) och sista grenen var "lappleken" där man ska göra det som står på lappen som t.ex armbåge mot näsa, då var en tvungen att ta sin armbåge på en i lagets näsa.. Och den grenen vann vi i för killarna föll ihop! Jättekul var det iallafall. Sen blev det mer drinklekar inomhus. Och i slutet blev de lite knas då det var några killar som vägrade dra? Dom ville sova i bastun.. Tillslut fick vi ut dom iallafall.

Av marlene - 21 juni 2013 10:38

Idag är de midsommar! Ska möts upp tjejerna runt tolv redan för att dra hem till Elin och chilla vid hennes pool. Fan vad najs! Sen ska vi fixa käk och invänta grabbarna :) kommer säkert bli sjukt kul!

Av marlene - 19 juni 2013 17:24

I won't let anyone come close enough to hurt me

Av marlene - 18 juni 2013 02:19

Weeyy. Har blivit kär i Austin Mahones låt - What About Love. Den är sååå bra! Får lägga ut den här sen när jag sitter vid datan. Söt är han oxå, hehe. Fast lite för ung för mig :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards