Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2013

Av marlene - 29 maj 2013 12:35

Heeey! Igår kväll träffade jag mina favorit killar ett tag. Sen när jag kom hem kollade jag klart ett avsnitt av 90210, därefter decka jag direkt. Jobb idag 8:30-16:45, sov inte heller så många timmar inatt så deckar väl när jag kmr hem... Nejrå! Då blir de ph och 90210 ;) pusshejjj

Av marlene - 27 maj 2013 13:55

My new crush.. Haha nejdå! Lite fööör ung för mig, men han kmr ju bli dö snygg som sin far! Romeo James Beckham, så jävla fina drag redan nu. Åh så söt!

Av marlene - 23 maj 2013 00:18

Så jävla duktiga! Fattar inte hur dom kan göra sådär alltså!!

Av marlene - 21 maj 2013 18:47

Hallo! Idag åkte jag till Sandra runt ett och va med henne och Beck då det var över en vecka sen jag sist såg dom. Har ju saknat mina bästavänner! Vi kollade film och sen drog vi till jakan ett tag innan Beck drog till sin boyfriend och Sandra till sitt jobb. Då begav jag mig hemåt och nu kollar jag ph (såklart!). Skulle egentligen ha köpt gymkort med Ellen idag men dom stänger receptionen klockan sju, så det blir isf väääldigt tajt och stressigt. Därför får vi ta det nästa vecka istället. PUSS

Av marlene - 20 maj 2013 22:29

Jag saknar er :'( come back to Sweden<3

Av marlene - 20 maj 2013 21:44

Hey! Idag va jag hemma från jobbet, mådde inte så jätte bra.. Låg och solade hela dagen. Super duper fint väder! Soligt och varmt! Fick lite färg, hihi :) nu kollar jag på ph.

Av marlene - 19 maj 2013 22:33

Tjoheejj! I fredags efter jobbet mötte jag upp Ellen och tog en lång promenad med henne. Vi gick 12 km på två timmar. Så himla skönt! Gjorde dock ont i fötterna när jag kom hem hehe, but it was worth it! I lördags drog jag till Ellen runt sex tiden och så fixade vi mat. Vid nio började vi kolla på eurovision, sen efter en halvtimme typ, var vi tvungna att åka och hämta Fredrik och Pelle. Vart en mysig kväll hos Ellen med dricka, musik och spel. Haha! Vi somnade väl runt halv fem och alla fyra låg i hennes säng. Trångt och varmt jao! Anyway, så kom jag hem runt halv fyra och deckade väl runt halv sju... Men nu är jag vaken och har kollat lite hockey faktiskt. Tycker att det är sjukt tråkigt att kolla på (?) men nu är fan Sverige i final. Aaah men ska väl kolla på ph tror jag. Pöööss

Av marlene - 19 maj 2013 22:33

Tjoheejj! I fredags efter jobbet mötte jag upp Ellen och tog en lång promenad med henne. Vi gick 12 km på två timmar. Så himla skönt! Gjorde dock ont i fötterna när jag kom hem hehe, but it was worth it! I lördags drog jag till Ellen runt sex tiden och så fixade vi mat. Vid nio började vi kolla på eurovision, sen efter en halvtimme typ, var vi tvungna att åka och hämta Fredrik och Pelle. Vart en mysig kväll hos Ellen med dricka, musik och spel. Haha! Vi somnade väl runt halv fem och alla fyra låg i hennes säng. Trångt och varmt jao! Anyway, så kom jag hem runt halv fyra och deckade väl runt halv sju... Men nu är jag vaken och har kollat lite hockey faktiskt. Tycker att det är sjukt tråkigt att kolla på (?) men nu är fan Sverige i final. Aaah men ska väl kolla på ph tror jag. Pöööss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards