Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2015

Av marlene - 26 april 2015 10:57

Godmorgon! I fredags vart det utgång och vi hamnade på pure, haha! Men det var kul iallafall. Jag och Lucas drog därifrån runt två medan de andra stannade kvar till stängning. Igår var det mest chill, sen när Lucas dragit fixade jag, mamma o pappa mitt rum lite. Ska måla om och massa skit, men först ska vi väva mina väggar vilket tar sin tid. Igår blev det även middag med släkten då min mosters man fyllde år. Vi åt på en nyöppnad grekisk restaurang i Barkarby och maten var god. Jag tog grönsakspett med bulgur. Sen blev det bara chill hemma, var väldigt trött så somnade rätt tidigt igår och vakna tidigt idag! Alltså vilket jävla väder? Så varmt och soligt! Underbart! Jag och mamma ska alldeles strax dra ut och springa. Men nu sitter jag ute i solen och njuter av att våren är här.

Av marlene - 23 april 2015 14:18

Tjenis! Vakna åtta idag, och chillade lite på morgonen innan jag begav mig ut på en pw/jogging runda på 10km. Det blåste som fan då jag började gå, men sen försvann det och nu är det strålande sol och sjukt varmt! Sitter ute på baksidan och solar lite, hehe. Men det är alldeles vindstilla här så det är jäääävligt varmt, men jag klagar inte! Imorgon är det fredag vilket betyder party. Vi ska fira syrran som fyllde 20 i söndags. Vi börjar att föra här innan vi beger oss ut. Lutar sig mot antingen garbo eller solidaritet, ifall ingen annan vill nån annanstans då. Det får vi se imorgon! Ska fortsätta sola nu. Pusss

Av marlene - 17 april 2015 11:50

Godmorgon! Har varit uppe ett tag nu och tränat lite, druckit kaffe och duschat. Blev ingen springrunda för mig idag då det spöregnat typ hela dagen. Just nu ser det ut som det iallafall har slutat, skönt det! Tänkte väl bara chilla lite, kolla nån serie och fixa frukost. Ciao!

Daimkakorna ?

Av marlene - 16 april 2015 20:59

Tjenis! Är ledig idag och imorn. Sååå idag har jag vart ute och sprungit. Sprang 4km bara, så imorgon blir det mer! När jag kom hem tränade jag lite här hemma innan jag hoppa in i duschen. När syrran sluta jobbet drog vi till ica för att handla mat, godis, läsk osv till imorgon. Päronen är i Venedig och kommer hem på lördag så imorgon blir det lite party här med lite folk. Det blir nog bra! Vi har även bakat daimkakor, så himla gott!! Och nu väntar vi på att filmen Ted ska börja, vilket den gör när som :) see you later! Pussss

Av marlene - 15 april 2015 21:11

Tjatja! Igår var det min och killens 10 månaders dag, så efter jobbet åkte vi till stan för att käka middag på vapiano, bara för att göra något. Alltså shit va mycket folk det var där! Trodde inte det skulle vara proppat på en tisdag liksom, men det vare! Aja, gott var det iallafall. Satt kvar där ett tag innan vi tog oss hem till mig och kollade massa Morran och Tobias avsnitt. Haha vi typ dog!!

Snart fyller min lillasyster 20 år (!!!) alltså 20 år?! Hon fyller på söndag, och har ingen aning om vad jag ska köpa... Hon vill bara ha en massa dyra grejer haha. Anyway, på fredag blir det bara chillkrök här med några nära och sen så ska vi fira henne på riktigt den 24e med utgång! Så de blir nog skoj. Puuuusss

Av marlene - 11 april 2015 01:40

Heello! Kom nyss hem efter en chillkväll i stan. Vart på soft kök och bar med några och drack lite och nu ligger jag nerbäddad i sängen. För fy satan va kallt det var ute och jag hade på mig skinnjacka! Annars så har det ju varit as najs väder idag, både soligt och varmt. Jag och Vanne tog oss ut på en springrunda! Det var sjukt härligt. Längesen jag sprang, men nu ska jag komma igång med det igen! Aja. Nu ska jag titta lite tv och försöka bli trött så jag kan sova. Puss

Av marlene - 6 april 2015 14:19

Heeey! Nu var det över en vecka sen sist jag kikade in här! Inte direkt så mycket som hänt. Har legat hemma sjuk typ hela veckan, i onsdags tog jag mig i kragen och åkte till söder för middag och bio med L. Vi åt på en vegetarisk restaurang, mycket gott. Sen såg vi fast and furious 7 på bio och shit vad bra den var! Trodde inte den skulle vara så bra! Efter bion åkte vi hem till L och sov. I torsdags gjorde vi inte mycket annat än att glo på alla andra fast and furious filmerna. Den enda gången vi lämna hans rum var för att gå och handla mat och sen äta den. Hehe. I fredags kollade vi klart sista filmen innan jag begav mig hem. Tog över två timmar (!!!) för mig att komma hem också då tågen bara gick till älvsjö. Så fick ta ersättningbuss från älvsjö till telefonplan och sen därifrån tunnelbana till tc och sen tåg till barkarby och sen buss hem. Fyfan alltsååå.. Väl hemma var det bara att käka lite snabb middag och sen börja fixa sig för utgång med Vanne och Ellen. Vi drog till pure och det var väldigt kul faktiskt! Kom hem halv fem typ. I lördags gjorde jag inte så mycket på dagen, runt fem kom L hit efter att ha varit på Bajens premiärmatch där dom även vann med 2-0, så han var glad! Vi laga mat och titta film med Vanne hela kvällen typ. I söndags sov vi rätt länge och runt ett kom min farbror hit. Vi käka påsklunch och kasta pil, körde kortspel och sjöng singstar. Det var kul! Deckade väl vid tre tiden.

Nu så ligger jag i sängen bara. Pappa och Daniel är bakis (hahahha), Vanne och jag mår prima och Lucas drog precis hem då han kände sig krasslig :( nu blev detta ett väldans långt inlägg. Menmen! Ska väl sätta mig ute i solen ;) puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards