Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2016

Av marlene - 27 mars 2016 21:04

Igår vart det party på mp! Började med att vi föra några stycken här innan vi drog dit! Det var event så det var rätt mycket folk! Men det var super kul. När dom stängde åkte jag, Ronja, Danne, Jocke, Niklas och Davva hem till Jocke för efterfest men det sluta med att Ronja åkte hem och jag gick hem (bor rätt nära). Somna väl inte förrän klockan 6 typ och gick upp halv tolv (!!) så inte många timmars sömn för min del. Tur att man är ledig imorgon också!

Idag har jag bara chillat. Åkte och köpte pizza med syrran, sen kollat massa filmer bara. Båda är helt döda haha.. Nu blir det ännu mer film. Men lär säkert somna. Så trött!

Av marlene - 16 mars 2016 07:39

Godmorgon! Solen lyser och himlen är blå. Det är så det ska vara! Idag fyller även min mamma 46 år, så ikväll blir det middag på en thai restaurang i närheten (om resten av familjen orkar), annars blir det hämtmat därifrån istället.

Slutar 15 idag så efter jobbet tänkte jag ta en lång pw i solen. Hur underbart?? Hihi. Nu ska jag fixa kaffe innan jobb. Puss

Thailand 2012 - mami, syster o jag. Grattis världens bästa mamma!

Av marlene - 11 mars 2016 07:49

Friyay och jag är typ äntligen frisk, igen! Veckan har gått fort då jag va sjuk både måndag och tisdag. Nu är älskade fredag här och bjuder på blå himmel och sol! Våren är på g! Idag jobbar jag 9-16, skööönt. Och förmodligen kommer vi va ute massa i det härliga vädret. Tycker de är så mycket skönare att va ute med barnen än inne då dom kan springa av sig massa haha. Aja nu blir det frulle och lite chill innan det är dags för mig att åka mot jobbet. Ciao!

Av marlene - 2 mars 2016 06:57

Godmorgon! Vakna för ett tag sen och har precis klätt på mig och så! Tycker de är skönt att fixa sig direkt för då kan man ta de lugnt innan det är dags att röra sig mot jobbet. Börjar 8:15 idag och slutar 16:15. Helt ok. Onsdag idag också! Så snart helg igen, hehe. På fredag blir det förmodligen middag ute med Frida och Adde. Träffa dom senast i november, så var ett bra tag sen! Så det blir nog kul. Nu ska jag fixa kaffe! Ciao

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards