Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2009

Av marlene - 30 november 2009 21:10

Efter skolan drog jag och Frida först till Outlet där vi åt på donken, sen därifrån drog vi vidare till Kista och kollade lite efter julklappar + så kollade vi på bio. Vi såg luftslottet som sprängdes. Den va grymt bra! Har ju sett män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden, och alla tre är skit bra!


Av marlene - 29 november 2009 15:40

SHIT! Tänk att de är första advent idag. Att det är ca 4 veckor kvar till julafton! Sjuuuukt. Åh tänk va gott me pepparkaks deg.. haha, degen är skit god men sen när degen varit i ugnen är den inte alls god tycker jag ;p lite knäpp sådära.. 
 

När jag ser den här bilden vill jag tillbaks till Turkiet! Tog den dagen efter vi kommit hem från Turkiet. Åh, vill vara bruuuun! ;o

Av marlene - 29 november 2009 15:19

Vaknade typ halv två eller något sånt tror jag.

Orkade egentligen inte gå upp men gjorde det ändå och har bara legat och kollat på tv. Galet seg Söndag.. en sak jag måste göra är samhällskunskap som jag egentligen skulle lämnat in i onsdags, men glömde bort de för jag va sjuk, så måste skicka de idag. Aja, det gör jag sen ;p nu ska jag äta något. Puss!

Av marlene - 29 november 2009 02:08

Är gaaalet trött så ska sova nu. Skriver imorgon :) pusshej!


gammal bild

Av marlene - 28 november 2009 22:05


En skoluppgift. Vi som har inriktning rörlig bild var tvungna att göra en musikvideo. Så här är min musikvideo, den är inte så bra för det är lixom första gången jag gör nånting sånt här typ ;p haha

Av marlene - 28 november 2009 16:53

Igår kom ju som sagt mammas kompis Rachel + hennes barn Rebecka (16år) och Michael (10år). Så då beställde vi hem pizza och efter det kolla vi på idol. Sen så kom min pappas bror Daniel och hans flickvän Sanna hit också. Vid typ halv tio börja vi sjunga singstar. Michael och Rachel gick och la sig vid ett typ och det gjorde min syrra också. Men vi andra fortsatte sjunga till två-tiden. Sen orkade inte jag mer så då gick jag upp och somna direkt.
 

Idag vakna jag runt tolv och har typ inte gjort nåning. Har spelat GH me syrran + hennes pojkvän. Har inte kunnat skriva något idag för att internet funkade inte förrän nu?! Weird.. Aja, sen så kom pappas brorsa hit igen och då sjöng jag singstar me honom.. haha vi tävla om vem som kan slå över 10 000 poäng på Britney Spears - hit me baby one more time. Gick ju sådär ;p
 

Aja, har typ inte ätit något idag så är ganska hungrig. Så ska äta snart. Sen vet jag inte vad jag hittar på.. kanske drar till akalla, men får väl se :)

Av marlene - 27 november 2009 13:35

Äntligen fredag, fast jag är fortfarande sjuk men börjar bli bättre :) ikväll ska iallafall mammas kompis Rachel och hennes två barn från Malta komma hit och äta middag och typ sova över. Vi har inte träffat dom på ett år, eller dom kom över igår så då pratade vi lite med dom.
 

Vaknade för inte så längesen, runt ett typ. Har knappt sovit nånting inatt pga febern, så därför vakna jag så sent. Aja, nu ska jag väl äta något. Puss

Av marlene - 27 november 2009 00:29

Skrev ju tidigare att jag ska till skolan imorgon, fast nu blir det inte så längre för att jag fortarande har feber, den har ökat lite :/ åh, har varit sjuk sen i söndags.. jobbigt. Förhoppningsvis blir jag frisk imorgon för jag orkar inte va sjuk.
 

Aja, nu ligger jag och kollar på en ny film som heter the stepfather, ingen aning om den kommit ut i Sverige men än så länge verkar den vara bra. Kanske slänger in ett litet inlägg innan jag ska sova. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards