Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 17 november 2009

Av marlene - 17 november 2009 23:16

Har kollat på DH, sen så har jag inte gjort så mycket. Trodde ju att paradise hotel va idag, men tydligen inte ;o fast igår stog de att den skulle komma idag.. aja whatever ;p ska borsta tänderna nu och sen blire läggdags, är skit trött. Så godnatt :) puss

  Haha, Frida och Jonas för typ en månad sen =D

Av marlene - 17 november 2009 20:25

You should know, everywhere I go,

You're always on my mind, in my heart and in my soul..


Av marlene - 17 november 2009 19:04

Usch nu har jag pluggat så mycket så att jag vill sova.. haha!

Juste, idag fyller min kusin Ellen 16 år! Så klicka HÄR och säg grattis ;)! Jahapp, vad ska man göra nu? För lixom DH börjar inte förrän om två timmar. Äh får väl sitta och spela något spel på facebook ;p
 


Sommaren 07

Av marlene - 17 november 2009 15:58

Nu är jag hemma från utvecklingssamtalet och samtalet gick faktiskt bra (:

Måste göra samhällskunskaps frågorna igentligen, men orkar inte göra dom nu.. så ska göra dom sen efter jag ätit middag. Ikväll klockan 21 är det ju DH!! Måste se =D och sen klockan 22 är det paradise hotel som jag också måste se.


Här har ni en bild på de finaste killarna!

 

Av marlene - 17 november 2009 11:33

Tja! Vakna typ elva eller nåt, skit skönt :) och nu sitter jag och kolla på nån film på tv som heter more of me.. fast den är inte bra, så ska kolla ifall det finns nåt bättre. Kanske skriver ett inlägg innan jag åker till skolan, annars när jag kommer hem (:


Av marlene - 17 november 2009 00:15

Åkte hem till pojkvännen och har varit där enda tills nu faktiskt. Mysigt! Pappa kom och hämtade mig så det var skönt. Är fett trött, så ska ta och sova nu faktiskt. Hare bäst, godnatt! Puuuuuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards