Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2013

Av marlene - 30 november 2013 15:37

21 - Tre saker som finns i mitt rum.

 

Haha fyfan vilken tråkig grej att skriva om men aja, tre saker som finns i mitt rum är väl en säng, tv och byrå. 


 

Av marlene - 30 november 2013 14:49

Hey! Vaknade rätt tidigt idag för somnade ju som sagt tidigt igår. Jag, mami och Vanne har gjort lussebullar och nu så håller mami på att göra knäck. Yummy! Ikväll ska jag till Sebbe och bara kolla film typ och ta de lugnt. Han åker till åre den fjärde och blir borta i fem månader, tror jag :/

Bjuder på en bild från Ellens födelsedagsfirande. Love you twini!

Av marlene - 29 november 2013 22:50

Hey! Alltså hur fan kunde Erik Rapp åka ut? Jag fattar det inte. Han är så jävla grym! Trodde verkligen att han skulle vinna hela skiten.. men nej nu står de mellan Elin och Kevin. Hur som helst så är jag ganska trött. Så tänkte bara kolla det senaste ph avsnittet och kanske blacklist (ifall jag inte somnat).

Biebers nyaste låt. Glömt att lägga in den bara. Bra va?!

Av marlene - 29 november 2013 12:26

Halloo! Som vanligt så har veckan bara flygit förbi och det är redan fredag. Ikväll ska jag nog inte göra ngt speciellt faktiskt. Lär vara trött då jag gått upp halv sju varje morgon. Tänkte fixa klart mammas och pappas julklapp, så kanske den hinner komma innan julafton. Hoppas dom blir glada bara ;) förresten så har jag lyssnat sönder #midnightmemories , alltså jag är kär. Tycker alla låtar är otroligt bra, men den som jag verkligen fastnat för är strong, så fiiiin!

I'm sorry if I say I need you, but I don't care, I'm not scared of love. Cause when I'm not with you, I'm weaker. Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong.

Av marlene - 26 november 2013 10:29

Godmorgon! Sitter i soffan och chillar lite på jobbet. Har en lugn stund nu medan barnen är och har idrott. Ska upp och hämta dom om typ tio min för att sen gå till maten. Hursomhelst så har mina älsklingars album äntligen kommit ut, eller ja den släpptes igår och nu finns den på #spotify
Hur grymma är inte dom? Har visserligen hört några låtar förut men åh hela albumet är ju ren kärlek. I love it.

Passar på att lyssna lite nu! #onedirection <3

Av marlene - 25 november 2013 19:36

Heeyy. Orkar knappt blogga längre. Det finns liksom ingenting roligt att skriva om. På dagarna jobbar jag ju och på helgerna är det antingen fest, träffa kompisar eller hemmakväll som gäller typ.. Haha tråkigt liv jag har.

Igår kom Sebbe hit iallafall och vi kollade solsidan och johan falk. Sen så pratade vi om allt möjligt. Känns så himla bra att vi är vänner och även kan umgås som de även fast vi har ett förflutet tillsammans. Han sov även kvar här och imorse när väckarklockan ringde vid sju ville jag bara kasta mobilen i golvet. Men njae jag pallrade mig till jobbet iallafall! Tyckte synd om Sebbe som va ledig idag och fick ändå gå upp så tidigt. Hehe! Nej nu kolla lite tv och snart börjar dessertmästarna! Wey.

Av marlene - 24 november 2013 13:25

Godmorgon! Vaknade vid typ tio tiden och har inte gjort så mkt. Kollat på tv bara. Igår satt jag och syrran bänkade framför tvn och kollade på 1D Day! Åh vad bra det var! Kollade på hela och de var ca 7,5 timmar. Så jag somnade lite efter halv fyra. Men det var värt det! Jaa annars då? Jag är rätt förkyld vilket är sjukt jobbigt. Har nyst femtioelva gånger typ och näsan rinner hela tiden. Jävligt jobbigt med andra ord. Så nu tänkte jag kolla på glee. Har glömt allt som hänt, så bättre att börja om från början! Puss


 

Av marlene - 23 november 2013 17:53

Hey! Man mår väl som man förtjänar idag, vilket inte är så bra. Blev lite för mycket dricka för min del igår, och även för min lillasyster. Vi shottade och drack massa cider. Usch! Men kul var det iallafall! Hörde några av Danis låtar och filmade lite + tog även lite kort. Men sen klarade jag inte av mer, så bästa mami kom och hämtade oss!
Idag har jag och syrran bara legat i soffan och kollat tv. Imorse kunde jag inte ens gå för att jag mådde så dåligt. Aja, hursomhelst om typ två timmar börjar One Directions 7 timmars livestream. Så det ska jag kolla på, såklart!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards