Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2013

Av marlene - 21 november 2013 19:20

20 - Tre filmer jag sett och gillat.

 

        

Av marlene - 20 november 2013 20:30

19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.

 

A walk to remember är en utav mina favorit filmer som jag aldrig kommer att tröttna på. Så fiiiin!

 


Av marlene - 20 november 2013 17:09

Tja! Kom hem för ett tag sen och fryser fortfarande ihjäl. Usch! Hatar detta väder.. Ska snart ta mig en varm dusch, hehe!
Lyssnar lite på musik. Bland annat Biebers nya #PYD. Den är skön! Känns som man knappt har någon fritid längre, but I guess that is how it is? Börjar 8 och slutar 16:30 varje dag typ. Och nu när det är så mörkt ute vill man bara hem och lägga sig i sängen. Ajaa, ikväll är det iallafall efterlyst och ph. #awesome


Av marlene - 20 november 2013 12:10

Nu har halva jobbveckan gått. Sjukt snabbt går det också! Ligger här i soffan och läser en jättebra bok, förlåtelsen, heter den. Man vill bara fortsätta läsa typ.. Haha! Men det får jag väl göra när jag kommer hem. För nu är min rast slut så måste ut och kolla barnen i det iskalla vädret. Alltså brr.. Puss!

Av marlene - 19 november 2013 17:45

Hahha, kollade ju paradise hotel igår, dock var jag jävligt trött och orkade knappt hålla ögonen öppna. Men ville verkligen se! Och i slutet fick man ju veta det som ryktats i över en månad, om att Paow, bloggerskan, faktiskt är med. Så jag tror nog att denna säsong blir underhållande. Hon verkar vara en skön tjej. Ikväll är det ph igen! Men innan dess är det fotboll klockan åtta som man typ bara måste se. Sverige - Portugal. Såg matchen i söndags då dom mötte varann fast i Portugal då. Då blev det 1-0 till Portugal. Så hoppas verkligen att Sverige tar hem det här nu när det är hemma match för dom!

Av marlene - 19 november 2013 17:33

18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.

 

Får ångeset när jag ser den här bilden. Varför bor jag i Sverige för? Alltså åååh. Hoppas verkligen vi åker till Thailand nästa år igen. För klarar fan inte av den svenska vintern.....

 

Av marlene - 18 november 2013 17:36

Haallo! Har precis käkat middag, alltid hungrig när jag kommer hem efter jobbet.. Åt iallafall thaimat! Hur gott?! Love it! Ikväll är det ju premiär av paradise hotel, så det ska jag självklart titta på! Sen så kommer även dessertmästarna idag också. Man blir alltid så suktad, eller ja oftast iallafall! Puss

Av marlene - 17 november 2013 21:16

Tidigare tittade jag, Vanne och Andreas på blue lagoon; the awakening. Det är en rätt söt film! Finns även en äldre version av den, dock är den lite annorlunda och bättre. Hursomhelst så är killen i den nya versionen sjukt snygg! Brenton Thwaites. Kolla på bilderna liksom. #gorgeous

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards