Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2013

Av marlene - 17 november 2013 12:30

Igår var en sjukt rolig kväll! Jag, Ellen, Vanne och Fredrik åt middag hos Ellen och fixade det sista. Sen droppade allt folk in en efter en! Vi åt massa gott och drack en hel del. Vi tog taxi till solidaritet där vi spenderade hela kvällen. Hade aldrig varit där innan men det var sjukt najs faktiskt. Kom hem halv sex imorse typ... Haha fy, den där jävla nattbussen är fan inte rolig att åka med. Deckade direkt när jag kom hem och vaknade vid elva igen. Jag är inte så värst bakis iallafall som tur är!

Idag fyller min älskade twini hela 20 år! Så grattis till henne! Så glad över att just hon är min kusin! I don't know what I'd do without her. #love

Av marlene - 16 november 2013 14:15

Vaknade vid nio idag, och var sjukt pigg så la mig framför tvn för att kolla på awkward. Nu känner jag mig skit trött, så trött så att det känns som att jag kan somna när som. Men nej, det ska jag inte göra. Kom hem för ett tag sen från ica. Syrran köpte cigg och sprite och jag gick till systemet för att köpa lite dricka. Ikväll är det fest! Jag och Vanne ska till Ellen runt fem tiden, äta middag och fixa allt annat innan alla andra kommer. Sen blir det party och utgång! Hoppas det blir en bra kväll, men det känns iallafall som det kommer att bli det. Nu ska jag kolla lite tv innan jag börjar fixa mig lite smått. Puuuss!

Av marlene - 15 november 2013 07:06

17 - En bild på dig själv som du är nöjd med.

 

 

Av marlene - 14 november 2013 20:01

Hallo! Ligger i sängen nu och väntar på att blacklist ska börja. En timme kvar nuuu.. Hursomhelst lyssnar jag på musik medans och läser lite bloggar.


Idag har jag jobbat och när jag kom hem gjorde jag smoothie. Muuuuums! Och nu har jag precis druckit té. Mamma hade köpt två nya smaker, blueberry muffin och vanilla caramel. Så smakade vanilla caramel och den var sjukt god faktiskt. Imorgon är det freeeedag, och tacka gud för att jag är ledig på helger. Måste verkligen sova ut känner jag. Imorgon efter jobbet blir jag nog bara hemma hela kvällen. Blir väl att kolla idol och äta godis. Sen på lördag ska jag till Ellen lite tidigare än alla andra och hjälpa henne inför kvällen. Jaa, så ser väl min helg ut än så länge.

Kollade ju på så mycket bättre i helgen, då det var Ken Rings dag. Agnes är också en utav dom som är med i det programmet och då tolkade hon hans låt nu måste vi dra. Hon gjorde den grymt bra! Lyssna själva här nedanför om ni har #spotify

Av marlene - 14 november 2013 12:06

Seriöst, jag orkar fan inte med denna jävla kyla mer! Det är så sjukt äckligt kallt och ändå är det bara november. Vill bara fly landet nu och komma tillbaks i maj typ.. Haha åh. Thailand skulle verkligen sitta perfekt nu!

Av marlene - 13 november 2013 20:39


Biebers sjätte låt ifrån hans "music mondays" serie. Den här låten handlar om han själv, att han inte är en dålig pojkvän och att han inte heller är som alla andra. Han gör misstag och så som alla andra men att han inte är "all bad" liksom. Visst har han gjort bättre låtar än den här, men tycker ändå att den är rätt bra faktiskt. #JustinBieber

Av marlene - 13 november 2013 20:15

16 - En bild som är över ett år gammal.

 


Den här bilden är tagen 6/4-2011. Vår studentskiva. Jag vill bara spola tillbaks tiden!
På bilden är det Hanna, Andreas, Sandra och jag.

 

Av marlene - 13 november 2013 11:55

Just nu är jag ute och promenerar lite med musik i hörlurarna. Har nämligen rast så då är de skönt att bara gå och lyssna på musik! Slutar 16:30 idag också, gör det everyday faktiskt. Som tur är regnar det inte idag utan solen tittar fan fram! Yeeey! Dock är det sjukt kallt. Har lixom vinterjacka, vantar och uggs. Usch! Aja, ska fortsätta gå nu innan jag måste tillbaks. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards