Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 november 2013

Av marlene - 9 november 2013 14:01

Godmorgon! Vaknade för inte så längesen faktiskt, hehe.. Så nu sitter jag i soffan och ska kolla film. Känns som det är söndag idag (?) men tur att det bara är lördag! Anyway igår kom Sofia och Jossan hit och förade med mig och Vanne. Vi drog till mp strax efter 23. Det var inte alls så mycket folk där, men det var kul ändå. Mamma, pappa och deras vän Jimmy kom även till mp, hahaa! lite roligt faktiskt. Niello var som sagt där och sjöng några låtar bland annat Legenden som spelas på radio hela tiden. Jag och Jossan stog längst fram, haha! Sen när han sjungit klart kom han ner från scenen och pratade med folk och då sprang Jossan fram till honom så jag hängde med så vi stog och snacka lite med honom. Fett trevlig! Efter mp drog vi till träffen för Vanne och Jossan skulle köpa mat. Det hela slutade med bråk och tårar. Någon jävla idiot hade slängt papper på dom. Så Jossan går ut efter killen och hans gäng som står utanför. Mamma och pappa står också där och ser allt. Jossan springer fram mot ena killen och försöker slå men pappa hindrar henne. Sen springer Vanne ut och ska också slåss. Alltså kaos! Killarna hade tydligen hotat Jossan på jobbet för ett tag sen och det var därför hon vart ledsen och ville slå dom och när killen slängde papper på dom vart det bara för mycket för henne. En utav killarna hotade tillochmed min syster och Jossan när både min pappa och mamma står där? Aja, orkar inte skriva allt annat som hände men fyfan vilket jävla avslut på en kväll. Puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards