Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2010

Av marlene - 31 maj 2010 16:45

Känns som jag har grymt mycket plugg nu den sista veckan.. kul... nej men ärligt, förra veckan hade Beck och Sandra räknat att vi hade 16 uppgifter kvar att göra!? Har självklart inte kvar så många uppgifter nu, men har ändå rätt mycket att göra. Så nu måste jag plugga lite engelska för vi har prov om massa författare på onsdag..


PUUUUUSS :) 



2007

Av marlene - 30 maj 2010 17:11

I fredags drog jag, Ellen, Tobbe, Linn, Karin och Sara på fest i ekerö. De va skit kul där borta, bara lite segt att åka därifrån sen. Tog typ två timmar..
 

I lördags skulle jag och Ellen följt med Tobbe till ekerö igen, men vi pallade inte eftersom klockan ändå var halv tio. Så vi mötte upp Paulina och var med henne istället. Drog hem vid elva typ och kollade på eurovision.


Idag
har jag legat ute i solen nästan hela dagen, underbart väder! Men nu måste jag plugga lite. Puss!

Av marlene - 28 maj 2010 16:36

Tjatja! Måste skynda mig nu, ska vara i spånga 17:55.. känns som jag aldrig kmr hinna! För måste fixa mig och skit, + käka.. gaahh! Aja, får stressa ihjäl mig!

Ska på fest i ekerö och ska möta alla i spånga, därför ska vi åka in så tidigt. Hörs när jag kmr hem eller något. Puss!

Av marlene - 26 maj 2010 08:45

Vaknade för typ en timme sen. Ska alldeles strax börja röra mig mot bussen. Men innan vill jag bara säga att idag fyller Sara 18 år! Så grattis till dig babe!


 

Av marlene - 25 maj 2010 15:30

Har bara varit i skolan idag, suttit och redigerat musikvideon. Efter den lektionen slutade vi, så då drog jag och Frida hem. Har pluggat lite om kalla kriget och lite annat. Juste! Imorgon fyller Sara år =D Puss

Av marlene - 24 maj 2010 17:36

I lördags drog jag och Sara till riddersvik istället och träffade massa där. Det var faktiskt kul, förutom att det började regna runt två tiden.. men då drog vi oss hemåt.
 

I söndags var jag hemma hela dagen och tog det lugnt. Somnade väldigt tidigt också..
 

Idag har jag varit i skolan. Fint väder ute, men ändå var det ganska kallt. Typ två veckor kvar tills vi slutar skolan, så skönt! Nu ska jag äta något. Puss!

Av marlene - 22 maj 2010 21:02

 

In my head I see you all over me

Av marlene - 22 maj 2010 20:54

Drog till bruket igår. Gick hela vägen dit, och usch det var jobbigt! Hade mysigt där borta, grillade, drack, lyssna på musik, prata.. Men myggorna var verkligen irriterande. Så jag, Malin, Jonte och Felix drog hem vid halv tolv.

Någon timme senare gick jag och mötte Kb, Peffi och Eddie och snackade med dom lite. Sen drog jag och Kb till mig och tog de lugnt. Han va inte lite full, så när han la sig i sängen somna han direkt. Haha!


Idag har jag legat ute i solen, sjukt varmt men skönt! Solade i kanske tre timmar, så drog upp vid tre och duschade. Sen började jag fixa mig lite smått. Runt fem kom min moster för att hämta mig och syster, sen hämta vi Ellen och drog och åt på restaurang. Kom hem för ett tag sen. Ska nog träffa Sandra, Beck och Sara ikväll. Puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards