Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2010

Av marlene - 21 maj 2010 19:45

Helt onödig skoldag. På matten hade vi inget att göra eftersom de flesta i klassen ändå ska gå sommarskola, så jag, Sara och Frida gick ut och satte oss i solen. Sen skulle vi bara prata betyg med mediekommunikations läraren, därefter slutade vi.
 

Så när jag kom hem la jag mig ute på baksidan och började läsa en bok som jag ska ha läst klart innan sommarlovet ;o usch! Låg ute från ett till fyra, det var as najs och har fått färg i ansiktet, yeeeah! Annars så har jag bara tagit det lugnt. Ska duscha nu, sen kanske jag hänger med några till bruket och grillar lite dära.

 

PUUUUSS!

Av marlene - 20 maj 2010 21:46


Skulle typ svimma om jag stog så nära honom..

Av marlene - 20 maj 2010 21:03

Även fast det var en lå-å-ång dag idag så kändes det som dagen gick as fort. Vi började halv nio och slutade halv fem.. weird! Efter skolan drog jag och bästis till jakan för att köpa någonting till Carolin. När vi kom till henne så satt det lite folk ute, Julia, Carro, Sara, Erik (Carros pojkvän), Niclas, Carros lillebror Mattias och hennes två kusiner. Resten av hennes släkt satt inomhus. Vi åt tacos till middag och sedan blev det tårta och kladdkaka, för min del blev det kladdkaka eftersom jag inte tycker om tårta så speciellt mkt.
 

Kom nyss hem efter en mysig kväll hos Carro med härligt sällskap! Niclas var så snäll att han skjutsade hem mig och Frida, haha annars skulle vi gått hela vägen för vi ville ha lite motion efter maten. Nu blir det väl plugg eller nåt..


GRATTIS IGEN PÅ 18-ÅRS DAGEN GUMMAN!

 

Av marlene - 19 maj 2010 21:50

Om tio min börjar bästa serien!  

Av marlene - 19 maj 2010 16:37


I'll find my paradise, when you look me in the eyes

Av marlene - 18 maj 2010 20:10

Tjatja! Idag hade vi nationella i matte B och det sög ju.. fattade inte nånting! Så det blir väl sommarskola. Aja, fick sluta när vi var klara så då drog jag hem och kollade på the uninvited som är grym, har sett den förut men det är en skit bra thriller.


Nu ligger jag i sängen och ska kolla på ännu en skräckis. Puss

Av marlene - 16 maj 2010 14:56

Hemma igen, efter att ha varit hos bästa Sandra hela helgen :)

I fredags drog vi på party i kungsängen med lite folk. Det var trevligt men vi stannade inte där så länge för vi skulle dra vidare, men vi drog hem till Sandra istället för vi orkade inte dra någon annanstans. När vi kom till Sandra fixade vi lite käk, därefter blev det film, men somnade typ i mitten av filmen..


 


I lördags vaknade vi tidigt. Vi skulle till kungsängen och kolla på när grabbarna skulle köra fotboll. Så medan de körde fotboll, låg vi och sola. Det var as najs! Fick lite färg faktiskt. När vi kom till Sandra igen blev det grillning med hennes familj, sen vid åtta drog vi hem till Micaela där vi skulle mysa på baksidan med vattenpipa, dricka, musik och filtar! Först var det bara vi sju tjejer, men sen vid tio kom det lite grabbar. Det var en mysig kväll! Jag och Sandra gick hem runt fyra, då var sängen lite efterlängtad faktiskt.


 

Av marlene - 14 maj 2010 15:32

Stannade bara hemma igår, orkade verkligen inte gå ut för att jag var så trött. Så jag kollade på en film, den hette typ jennifers body tror jag och den va väl ganska bra.


Vaknade vid ett och fick skynda mig eftersom jag hade tid på vårdcentralen halv två.. dom skulle kolla min fot. Aja, det gick fort iaf och ska snart åka till veddesta med mami och köpa lite mat och sånt dära. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards