Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2013

Av marlene - 30 april 2013 00:12

En utav världens finaste killar. Så jävla underbar, perfekt, snygg och helt enkelt amazing! Jag älskar dig Justin Drew Bieber <3

Av marlene - 28 april 2013 14:56

Hey! I fredags vart det utgång. Vi förade hos mig. Det var jag, Sandra, Ellen, Vanne och hennes pojkvän Andreas. Hehe.. lite roligt faktiskt! Vi körde öl spel och drack. Vanne, Andreas och Ellen drog till mp tidigare än mig och Sandra. Vi kom dit typ en timme efter, eftersom vi visste att det inte skulle vara mkt folk vid elva. Aja, det var inte ens mkt folk när vi kom dit heller vilket var lite konstigt då det var löningshelg. Menmen! Vi hade kul även fast det inte var så mkt folk där, och det är ju huvudsaken, right?! Haha iallafall, Ellen hade verkligen ngt emot mp även fast hon aldrig varit där förut. Alltså hon ville inte ens åka dit i fredags men vi lyckades övertala henne *tumme upp* och hon erkände sen att hon tyckte det var kul där! Haha, blev dock lite tjaffs i slutet vid tre när vi stog utanför. Men det har löst sig nu som tur är!


Igår var jag bara med Sandra hos henne. Vi kolla på pretty little liars. Var sjukt längesen jag såg det. Är fortfarande på 3e säsongen, men snart har jag sett ut det!! Så himla bra! På tisdag är det valborg och så som det ser ut nu ska vi tjejer grilla hos Linda och sen ska några killkompisar komma. Så det blir lite chillkrök med 5-kamp och så, som förra året  

Av marlene - 26 april 2013 14:02

Jag är såå kär i Justin! Hur kan man vara så jävla perfekt och underbar? Jag dör!! Jag och Beck kom till globen runt fem tiden och kön till golden circle var sjukt lång! Vi stog längst bak typ. Sen när dom började släppa in folk hamnade vi bakom en kille och hans lillasyster. Vi började snacka med dom och stog med dom under hela konserten. Justin kom typ 21:15 och ALLA verkligen skrek! Det kändes så overkligt. Vi kom längre och längre fram hela tiden då det var tjejer som svimmade och grät så mycket så att de inte kunde stå kvar längre. Tillslut stog vi typ längst fram vid staketet. Alltså ååh, bästa konserten jag varit på! Vill bara spola tillbaks och se honom om och om igen. Kommer aldrig att tröttna. Som tur har jag en massa bilder och videos på honom som jag kan kolla på :') juuste, hade 100% batteri när jag kom dit och när jag kom hem hade jag bara 1% kvar + att mitt minne på mobilen var fullt. Ångest fan! Ska ta med min iphone 4 oxå när jag ska se One Direction så att jag kan ta mer bilder + att batteritiden räcker längre hehe :D aja, hoppas att Justin kommer tillbaks till Sverige annars tänker jag fan åka och se honom ngn annanstans! Mådde verkligen jätte dåligt igår då jag och Beck pratade om att han dragit på efterfest på rose. Alltså seriöst? Vi hade snackat om att dra dit i onsdags efter konserten eftersom alla skrivit om att hans DJ Tay skulle vara där. Men vi tänkte lixom, varför skulle han ens vilja gå dit och efterfesta? Det är sjukt litet där! Men ah, det gjorde han iallafall. Både jag och Beck fick såklart värsta ångesten!! Fml typ. Fast får väl trösta oss med att ingen fick prata med honom eller så iallafall..

Tack för världens bästa kväll älskling! I love you, my love <3

Av marlene - 23 april 2013 18:05

Imorgon kan jag dö lycklig. Eller nja, först måste jag se One Direction oxå! Hehe, sen kan jag dö lycklig. Omg. Kan fortfarande inte fatta att Bieber är i Sverige!!!

Av marlene - 22 april 2013 10:28

On repeat. Så jävla bra låt!

Av marlene - 21 april 2013 17:10

Heyaaa! I fredags firade vi min syster. Så jävla kul kväll faktiskt! Jag, Ellen, Mickan och Jossan var här hemma medan syster, mamma och pappa var och käka. Så vi fixade bål och allting. Strax innan sju kom det lite folk hit. Och runt 19:15 kom syrran och dom hem igen. Vi andra satt knäpptysta i soffan och när hon kom in skrek vi "grattis". Hon vart sjukt överraskad och chockad vilket var as kul! Vi drack, snacka, spela spel, hon öppna presenter, och sen drog vi till amnesia. Gillar inte den klubben så mkt, men det var iallafall kul där som tur var. Igår firade vi Beck. Åt middag och så hos henne innan vi drog till pure. Inte så mkt folk, och alla var sega och trötta så det var inte så kul. Aja, vi drog hem till Linda när dom stängde och kolla film. Puuuss

Av marlene - 19 april 2013 12:11

Lillskiten har blivit vuxen! Grattis på 18-årsdagen min fina lillasyster! Äntligen kan vi gå på krogen tillsammans ;) ikväll ska vi spåra! Love you long time<3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards