Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2012

Av marlene - 30 december 2012 13:12

Hey! Vaknade för ett tag sen. Igår mötte jag upp Malin och så drog vi till hennes kusin Linnea och förade med lite folk. Runt halv tio gick vi till mp. Vi trodde det skulle vara lång kö då Medina skulle uppträda där. Men nej det var ingen kö alls. Det var inte heller så mkt folk då när vi kom, alla kom vid 23-24 och Medina uppträdde vid tolv tiden. Dom va grymma! När dom sjöng där palmerna bor, det var helt crazy då! Det var en as kul kväll. Imorgon är det nyårsafton. Gah! Tänk att det är 2013 imorgon kl 24:00. Det här året har ju bara flygit förbi. Puuuuss

Av marlene - 28 december 2012 23:56

Hey! Ligger och kollar film med familjen. Den verkar bra, men minns inte namnet just nu.. Hehe. Idag har jag och mami varit i solna centrum och shoppat lite grejer. Sen drog jag, mami och Vanne till simahallen och solade. As skönt. Nu är man lite brun och fin iallafall! Men måste sola ännu mer innan Thailand. Wehåå, åker ju snart :D puuussen!

Av marlene - 28 december 2012 00:55

Hellu! I tisdags var vi först hos min mormor och åt lite italienskt. Sedan begav jag mig hem till Sandra där Beck redan var. Vi drack lite och bestämde oss för att föra där istället för hos Zack då dom ändå skulle till mp och vi in till stan. Linda och Emma kom även hem till Sandra. Stefanz reunion! Vi drog iallafall till pure och mötte Ellen på vägen. Helt random. Hon skulle till laroy med några men hängde med oss istället. Det var kul! Var sjukt mkt folk på pure men det var faktiskt roligt där! Vi fick massa shottar från olika killar.. Hehe, säkert för att det typ bara var killar där?! Jag och Sandra åkte till Linda och sov hos henne. Dagen efter följde jag med Sandra hem och vi låg och kollade prison break hela kvällen.

Snart ska jag sova. Ligger och kollar på scream med syster. Pusselipuuss

Av marlene - 25 december 2012 15:49

Hey! Ligger i soffan och segar. Igår var det julafton, första gången på länge som vi firade hos oss med bara familjen. Sen kom pappas bror och hans flickvän hit och käkade + senare blev det singstar tävling. Awesome! Jag och syrran vann, hehe! Ikväll ska vi till mormor och äta och fira lite jul. Sen ska jag träffa mina tjejer och vi ska nog dra hem till Zack och föra innan vi drar ut. Får se vart vi drar. Killarna vill såklart till mp, nära och bra lixom. Men vi tjejer vill in till stan. Fast det kanske kommer vara kaos där så att man inte ens kommer in? I don't know.. Aja får se vart vi hamnar! Pusssss

Av marlene - 24 december 2012 00:36

Måste bara skriva grattiiiis till världens bästa Louis Tomlinson som fyller 21 idag! Lots of love to you boobear <3

Av marlene - 23 december 2012 11:12

Du är för bra. You have it all. You are perfect and absolutely flawless. I love you so much mi vida.

Av marlene - 23 december 2012 11:04

Whaaadup? Själv har man varit vaken i snart en timme. Jag som bruka sova till 12-13 på helger annars. Men idag va jag pigg. Gick och la mig tidigt igår, så det är därför! Ligger iaf och kollar prison break. Är på säsong tre nu, woho. Fast har hört att den är tråkig jämför me de andra säsongerna. Imorgon är det julafton. Känns verkligen inte som det. Haha. No christmas feeling at all, även fast vi har pyntat till det här hemma med julgran och allt. Puss

Bjuder på fulsöt bild på mig och syrran från typ två år sen!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards