Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2012

Av marlene - 10 december 2012 21:10

Hey! Stannade ju som sagt hemma idag, blir hemma imorgon oxå. Tråkigt! Men är ändå så jävla glad! För nu har vi äntligen bokat resan till Thailand!! Wiiie :D längtar såååå mkt just nu. Puuuss

Av marlene - 10 december 2012 09:39

Hey! I helgen var de party både fredag och lördag. I fredags hamnade jag och Sandra på mp. Haha! Vi kom dit runt tolv och det var typ helt tomt där. Men de va kul ändå! I lördags tänkte vi bara ta det lugnt men sen vill Zack och dom att vi kmr till mp igen. Så jag, Sandra och Emma drar dit. Va typ lika lite folk som i fredags.. Nu ligger jag iaf i soffan och kollar prison break. Är sjuk så blir hemma från jobbet idag och imorgon iallafall.

Av marlene - 6 december 2012 23:22

Hey! Ligger i sängen och kollar supernatural. Gah! Är så jävla trött, så kmr somna snart. Aja, äntligen fredag imorgon! Och det är fan julafton om lite mer än två veckor! Känns sjukt! Får se vad som händer i helgen. Inga direkta planer. Kanske utgång ngn utav dagarna.. Puuss

Av marlene - 4 december 2012 09:38

Hey! Börjar 10 idag, rätt skönt ändå.. Men snart lär jag väl oxå åka på magsjuka då det går runt på jobbet. Både barn och vuxna är sjuka så det är ju inte så mkt personal. Men ja, vad ska man göra?! Min syster ligger hemma och är sjuk, så det gör ju inte saken bättre. Kmr väl bli smittad av henne. Anyway, det är iskallt ute. Borde fan va olagligt att få vara ute. Jag vill inte ha det här vädret, vill ha sommar och värme! Vill till Thailand nu unu!!!! :'(

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards