Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2015

Av marlene - 28 juli 2015 23:48

Hey och ja jag lever även fast det inte har synts till här. Vi landade måndag natt/ tisdag morgon 01:30 typ. Skulle ha landat 00:05, men vårt plan var försenat vilket sög. Aja, har iaf haft det sjukt bra på Antiparos. Tog ett jävla tag dit bara hehe. Man märkte inte alls av någon kris osv där faktiskt! Tror inte dom små öarna påverkas så mkt av de. Anyways så nu ska jag och syrran kolla film. Hon har haft huset för sig själv i en vecka nu då päronen bilade till Italien förra tisdagen, och nu har vi huset för oss själva i ännu en vecka, paartyyy! Nu äre movie time. Ciao!

Av marlene - 10 juli 2015 23:47

Tjaaa! Alltså vädret denna vecka har ju sugit totalt. Sjukt konstigt väder. Först regn, sen sol och so on.. Aja, idag har jag inte gjort mkt annat än packa förutom att jag och pappa åkte till okq8 för att byta motorolja på bilen, så nu vet jag hur man gör det (y) just nu är jag i mitt rum och kollar lite tv medans mamma och pappa har "fest" där nere med mammas kollegor. Jag kände att jag inte orka lyssna på massa fulla människor så ja, därför är jag inne på rummet, hehe. Har nästan packat allt nu, fixar det sista imorgon innan jag åker till arlanda. Hoppas jag inte glömmer något bara, det skulle ju suga.. Yeye, ska nog sätta på nån skön film istället :) ciao!

Av marlene - 8 juli 2015 11:19

Godmorgon! What happened to summer? Det är grått och regn. Såå vad ska man hitta på en tråkig dag som denna? Blir väl serie, träna, hämta ut paket. Så jävla tråkigt väder alltså!!

Nu ska jag käka frukost och kolla lute tv.

Av marlene - 6 juli 2015 19:42

Hey! Va och fixade mina naglar hos Victoria på T&T nail art i jakan. Ville ha naturell/mjölkiga och voila, så snyggt det blev! Så nöjd alltså. Efter jag gjort naglarna åkte jag hem och hämtade syrran och sen tillbaks till jakan igen för hon skulle köpa solglasögon och lite annat.

Tänkte ta en powerwalk nu när solen vågat sig fram bland allt regn som varit under hela dagen..

Av marlene - 5 juli 2015 17:07

Heeyy! Kände att de va dags att kika in här hehe. Helgen spenderades i Tullinge hos my love. Vi har solat, druckit rosé och ba njutit av att solen varit här. Snart är det dags för Grekland också, vi åker på lördag och är där i typ 16 dagar tror jag. Så jäkla najs! Längtar!!

Nu är jag iaf hemma och familjen håller på att grilla. Gotti gott! Älskar grillat även fast jag inte äter kött! Men finns sjukt goda veg burgare, hehe, så det är awesome!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards