Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2010

Av marlene - 31 oktober 2010 17:01

Av marlene - 31 oktober 2010 16:34



You don't even know me like you think you really do

And I don't have the time to play this stupid game with you

Av marlene - 31 oktober 2010 13:15

Blev varken mp eller the bridge igår.. drog till pg istället för att chilla med några vänner. Det var en härlig stämning där ikväll, så det var najs. Stannade där till ett, för dom stänger då, så då tog jag och Felan bussen hem. Mötte min syster på bussen så fick sällskap hem, men innan vi drog hem så skulle vi möta hennes vänner en snabbis. Så medans vi sitter och väntar på dom, ser jag Malin och André, så dom kommer och snackar med mig. Båda två var hur fulla som helst, lite kul sådära! Aja, jag och syrran kom hem runt två eller något, men somnade inte förrän fyra kanske pga vi hamna framför en bra film   nu är jag iaf vaken och ska bara tare lugnt idag tror jag. Är så sjukt trött fortfarande efter gårkvällen, så blir väl filmkväll!

Av marlene - 30 oktober 2010 16:00

Nu är min moster och kusin här, så ska ta och spendera lite tid med dom  var ju ett tag sen jag träffa dom! Vi ska iaf beställa thai mat till middag, mums! Sen ska jag väl förmodligen ut. Vissa vill dra till mp och andra vill till the bridge.. får se vart jag hamnar nånstans 


Try is what you do until you succeed,

if you don't succeed, you haven't tried

Av marlene - 30 oktober 2010 13:45

Såg den här på Justins twitter. Sjukt fiiin :')

Av marlene - 30 oktober 2010 12:52

Såg precis the exorcism of Emily Rose, usch fett hemskt ju! Alltså vad ska man hitta på idag då..? Jag måste typ åka till kista eller stan kanske för att köpa någon mask eller klädsel som man kan ha på sig ikväll?! Åhh.. jobbigt allt blev. Men men.. får väl se om det behövs! Nu ska jag bara slappa framför tv:n me nån film!

Av marlene - 30 oktober 2010 10:45

Wiiho, nu är det lov en vecka  så sjukt skönt! Igår vart det ganska stressigt, för i sista sekund kom jag, Frida och Tobbe på att vi skulle dra på bio och se saw 3D. Lixom jag kom hem runt fem kanske, och bion började halv åtta.. så det blev lite stressigt, men vi hann! Filmen var iaf grym, det va nog den bästa saw filmen jag sett. Tycker dock att det var onödigt med 3D eftersom de inte var några speciella effekter, så det var ju inge kul. Hoppas bara man kan se den utan 3D sen 

Av marlene - 29 oktober 2010 09:39

Då vare dax att börja röra sig mot bussen, eller ah snart iaf! Börjar 10.50, så det är rätt så naaaajs faktiskt  efter klockan fyra idag så är det loooov en vecka, äntligen! Behöver verkligen det lovet 

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards