Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2010

Av marlene - 15 oktober 2010 17:28

  Ska ta och äta nånting nu, sen ska jag väl börja fixa mig lite smått. Ikväll bär det av till sollentuna iaf, ska på hemmafest för en gångs skull.. på senaste tiden har det ju alltid varit krogen, men både idag och imorgon blir det hemmafest! Vet inte om jag hinner att skriva nånting innan jag drar ut, vi får se  


Av marlene - 15 oktober 2010 16:51

Skön skoldag, började sent och fick sluta lite tidigare än vanligt. På mediekommunikationen kollade vi klart på filmen the joneses, och den va väldigt bra! Har haft en otrolig huvudvärk, så orkade inte tänka eller något. Men fick en voltaren av Julia, och det hjälptes verkligen jättemycket, har inte ens ont längre, så det är sjukt skönt! 


Är iaf hemma nu och ska ta det lite lugnt innan jag drar iväg på fest senare. Ska möta upp Carro och Beck i jakan runt halv nio eller något   

Av marlene - 14 oktober 2010 22:37

Nu ska jag sova, goooodnatt!

 

You don't even realize how perfect you are

Av marlene - 14 oktober 2010 21:16

Här har ni lite bilder från förra helgen      









Av marlene - 14 oktober 2010 21:12

Duschade precis och ska ta och lägga mig framför en film ska upp halv nio imorgon, as skönt med lite sovmorgon!
 

Juste.. i skolan idag vare as många som kolla på han som hängde sig i webcam. Usch va hemskt! Såg lite av det och efter man sett de så mår man så dåligt  

RIP Marcus Jannes!

Av marlene - 14 oktober 2010 18:49


Han passar ju verkligen i glasögon! Gulle då

Av marlene - 14 oktober 2010 18:07

Åh shit.. Somnade nästan direkt mär jag kom hem och vaknade precis. Åh va skönt det va att sova, vill bara somna om igen! Men måste plugga som vanligt.. Imorgon är det iaf fredag, äntligen helg och party! Skriver kanske mer senare om jag hinner eller har tid, pussen!

Av marlene - 13 oktober 2010 20:14

Omg, va har hänt me hon Miley egentligen? Ser verkligen inte ut som hon i hennes nya musikvideo.. hon har verkligen förändrats! Men låten är bra  


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards