Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2010

Av marlene - 11 oktober 2010 18:15

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte gå upp, det var så mörkt ute så ville bara stanna kvar i sängen och sova längre. Tur att det inte är mörkt när man åker från skolan än iaf, men snart är det ju mörkt när man åker både till och från skolan.. jippi!
 

Jag och Frida hade världens knäppaste konversation på hem vägen.. haha helt sjuuuukt! Nej men nu är jag iaf hemma och har precis ätit. Ikväll är det ju PH, så det ska jag såklart se!   

Av marlene - 10 oktober 2010 15:49

 

Så sjukt söt!

Av marlene - 10 oktober 2010 15:41

Kom precis hem efter att ha varit och storhandlat med mami. Ikväll blir det ceasar sallad till middag men utan kyckling för min del  

Nu sitter jag och kollar på sveriges skönaste familjer, eller vare heter.. haha finns inget annat typ. Ciao 


 

syster tog bild när jag inte va beredd..

Av marlene - 10 oktober 2010 11:43

Haha kom hem 5 imorse!! Helt gaaalet! Nej men det va en jätte kul kväll faktiskt. Mötte upp Tobbe, Freja, Emma, Linn och Karin vid riddersvik, så drog vi till lokalfesten där det var lite folk. Sen kom Sara och Eva oxå    det var as najs, men tråkigt att vi behövde dra därifrån så tidigt.. vi var tvungna att dra redan vid ett.. så det blev efterfest i vällingby för våran del, men det var inte alls kul där. Alla var så dryga och konstiga, och nästan direkt när vi kommit dit var vi oxå tvungna att dra därifrån (?). Då drog vi till vällingby centrum där vi träffade på två härliga killar som var grymma på att sjunga! Haha, vi stog lixom i vällingby centrum och sjöng, det va lite roligt   

Av marlene - 9 oktober 2010 18:53

Woho.. börjar fixa mig i ordning nu och är as taggad! Det kommer säkert bli en grym kväll!


Mah sistah n' me!

Av marlene - 9 oktober 2010 15:14


Helt sjukt hur känd denna kille är.. för bara något år sen var han en nobody, eller han fanns ju på youtube. Jag kollade på hans video "with you" nästan direkt när han lagt ut den. Det var meningen att jag skulle kolla på Chris Browns version, men hamnade istället på Justins och visade den för Frida. Vi båda fastnade för den och hans röst grymt mkt och tyckte att han va as bra! Lyssnade på den låten hela tiden.. haha! Sen för typ tre-två år sen upptäckte Scooter honom och *poff* blev han killen som alla unga tjejer vill ha.


P U S S    

Av marlene - 9 oktober 2010 12:15

Jag verkligen lyssnar på gubben i lådan hela tiden! Den är sååå grymt bra! Måste börja tagga inför ikväll, ska dra till riddersvik runt åtta och möta upp Tobbe och de andra. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, men nånti ng lär jag väl hitta.. haha 80-tals tema, heelp me!

Av marlene - 8 oktober 2010 22:44

Omg.. har bara legat och kollat på PH hela dagen. Ingen aning om hur många avsnitt jag sett, men många iaf ;o så det blev en lugn hemmakväll för min del. Skulle annars haft filmkväll med några från klassen men eftersom det inte gick bestämde jag mig för att bara stanna hemma.
 

Imorgon blir det lokalfest iaf, fast det är 80-tals tema.. haha! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig (!!) får ta och snacka lite med Sara och de andra imorgon   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards