Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2010

Av marlene - 6 oktober 2010 14:15

 

Av marlene - 5 oktober 2010 20:58

Det låter inte som att det är Nick som sjunger, men shit va duktig han är!

K Ä R L E K

Av marlene - 5 oktober 2010 19:31

Vad har jag gjort idag för kul.. haha typ inget! Nej men seriöst, jag har varit i skolan från tio till fyra, inte så jättekul när man har över tre timmars håltimme. Ogilla starkt! Har två lektioner på tisdagar, så på foto lektionen (som är sista) fick vi dra hem direkt. Så jaa.. vi hade  suttit och väntat på den lektionen i över tre timmar helt i onödan. KUL... när jag kom hem pluggade jag lite, sen drog jag ner till ica för att hämta ut ett paket  


Måste bara berätta en rolig grej som hände idag oxå.
Jag, Frida och Sara sitter i soffan och pratar lite om vad vi ska göra i helgen. Medans vi snackar om det ska Frida skicka sms till hennes pojkvän om att hon ska köpa iphone 4. Så då sa jag bara "åh du ska köpa iphone 4!!" och samtidigt säger Sara "shit va vi ska dricka i helgen". Så Frida får in både iphone och dricka i huvudet så hennes svar blir "vadå, jag blir full efter en iphone" HA-HA gissa om vi dog av garv.. hon skulle säga cider, men det blev iphone istället  

Av marlene - 5 oktober 2010 19:23


Måste du vara så sjukt snygg!?

Jag nästan dör när jag ser dig..

Av marlene - 4 oktober 2010 20:19

Här är den där videon jag snackade om. Att Justin skulle vara en 51-årig pedofil. Yeah right..

Av marlene - 4 oktober 2010 19:25

Såg nyss en hel sjuk video där dom påstår att Justin Bieber egentligen är en 51-årig pedofil? Asso seriöst, vart är världen påväg. Hur troligt låter det egentligen att 51-åringen (som nu är arresterad) använder peruk och fake skinn som är likt Justins.. aja, haha tror jag dör av garv! Hur som helst, så har jag varit i skolan idag. Råkade försova mig så missade engelska lektionen, men Jonas sa att jag inte missade nånting viktigt, så det var bra det och SKÖNT att sova ut lite! Fick sluta tidigare för att våran samhälles lektion var inställd 

Men ska väl plugga lite nu, måste skicka in en svenska uppgift..

Av marlene - 3 oktober 2010 22:35

Kom hem från Kista för ett tag sen, har varit och kollat på bio med mami och syster. Det var väldigt trevligt, eftersom vi sällan umgås bara vi tre. Iaf, vi såg i rymden finns inga känslor, har hört så mkt bra om den så ville verkligen se den. Den va grym! Skulle lätt kunna se den på bio igen  


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards