Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av marlene - 3 oktober 2010 22:35

Kom hem från Kista för ett tag sen, har varit och kollat på bio med mami och syster. Det var väldigt trevligt, eftersom vi sällan umgås bara vi tre. Iaf, vi såg i rymden finns inga känslor, har hört så mkt bra om den så ville verkligen se den. Den va grym! Skulle lätt kunna se den på bio igen  


Av marlene - 3 oktober 2010 14:00

Säger bara.. vilken grym kväll!

Drog till mp igår med Tobbe, Julia, Zack och lite fler folk och det var sjukt kul! Innan vi möttes var jag hemma med syrran och hennes kompisar och förade, haha.. men det va faktiskt roligt, vi sjöng singstar så jaa  


Runt elva fick jag iaf skjuts till jakan där jag mötte upp gänget, så drog vi till mp där det var otroligt mkt folk! Haha, man kände typ alla dära vilket va kul  

Drog därifrån runt tre, men då ville Johnny och Magge att jag skulle med dom till träffen för att käka, så gjorde det. Sen fick jag sällskap en bit av Johhny, vilket va trevligt, så slapp jag behöva gå själv! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards