Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2010

Av marlene - 30 juni 2010 23:02

Wihoo, Spanien vann igår mot Portugal med 1-0, skit bra!   

Anyway så är jag sjuuukt trött.. känns som jag pluggat matte hela dagen. Eller det har jag typ gjort oxå. Först i skolan från ett till halv fyra, direkt efter skolan drog jag till min moster, där vi käkade först lite, sen hjälpte hon mig med matten. Så har pluggat från kanske sex till halv elva. USCH! Men måste säga att jag fattar mkt mer nu än vad jag gjorde innan iaf och vi har ju prov imorn, så hoppas det går bra eftersom det är det som avgör ifall man får G.

Nej nu ska jag sova, så jag orkar gå upp imorn  


Av marlene - 28 juni 2010 21:21

only you

Av marlene - 28 juni 2010 20:14

Kom hem igår från norrtälje där jag spenderade midsommar med Frida, hennes pappas släkt, Fridas pojkvän Robin och hans två vänner Danne och Jocke. Det var faktiskt väldigt kul.

Vi åkte dit i torsdags och kom hem igår (söndag).


Iaf, när vi kom dit så satte vi upp två tält, Robin och dom och så ett till mig och Frida, men så såg vi att mitt och Fridas tält var skit stort, Robin och dom sov med oss. I torsdags somnade vi runt tre eller något och vaknade på morgonen utav att det var alldeles varmt inne i tältet, och klockan var bara halv sju, men jag och Frida gick iaf upp då.


Så i fredags gjorde vi inte så mkt, killarna började dricka redan vid elva på morgonen och fortsatte enda tills två på natten eller något. I lördags åkte vi kryssning till finland, fast bara 5-timmars kryssning, det va rätt najs faktiskt. Kom tillbaks till norrtälje runt åtta på kvällen. Vi spelade kubb, då var det jag och Frida mot killarna, vi tre gånger, dom vann inga. Sen var det jag, Frida, Cicci (Fridas pappas tjej) mot killarna och Fridas kusin Anton. Då vann vi två gånger och killarna två.

 

Det var väl min helg, inte så mkt detaljer men orkar inte skriva en hel bok ;p


together forever, never apart

maybe in distance, but never in heart

Av marlene - 23 juni 2010 21:00

Drog till riddersvik igår med Sara, Frida, Tobbe och Emma. Men det enda vi gjorde var att kolla när Sara bada, sen drog vi hem. Aja, jag följde iaf med Frida hem där vi kollade film, vi såg valentines day och sen somnade vi. Vi skulle ha dragit till skolan idag, men vi båda försov oss så då pluggade vi ute i solen istället.

Har varit där i princip hela dagen, vi kollade även på en annan film, the boy in the striped pyjamas, den va fett bra och sorglig! Slutet sög ju..
 

Nu ska jag duscha, sen måste jag plugga matte -.- puss!

Av marlene - 22 juni 2010 16:22

Kom precis hem. Eftersom det är så fint väder ute så tänkte vi typ dra till riddersvik och grilla eller något   ska snacka lite med Frida och Sara, så får vi försöka dra ihop ett gäng

Av marlene - 21 juni 2010 20:45

Nu ska jag kolla på fotboll    fattar inte hur jag blivit intresserad av det helt plötsligt?! Aja, heja Spanien! Förresten, hur snygg är inte Torres..? Shiat, han är hur snygg som helst! JAAA!! Det ligger 1-0 till Spanien nu!

P.S Spanien vann med 2-0, yäääy!


Think about home when you're far away
Think about me when I wake up and you're gone

Think about us when we said forever

Think about me and remember I'm alone

Av marlene - 21 juni 2010 17:11

Usch vad jag hatar algebra, jag fattar typ ingenting och imorn har vi prov på det.. kul! Aja, kom hem från skolan för ett tag sen och har precis ätit, så nu kollar jag på tv.. på torsdag ska jag och Frida till norrtälje med hennes pojkvän + två av hans vänner och sen hennes familj, så det kmr väl bli kul, vi ska alltså fira midsommar där   puuuuuuuss

 You should know I'll always need him

It's the way that I met him

There's no way that I could possibly forget him

Like he got me and forgot me

Av marlene - 20 juni 2010 18:11

Idag har det varit soligt här, så har legat ute ett tag, så skönt! Nu känns det äntligen som att sommaren är här! Har precis käkat lite, blev grillat, så nu är jag hur mätt som helst. Iaf så har jag sommarskola den här veckan som kmr, men tror jag är ledig på torsdag (?) fast är inte helt säker, och så är jag ju ledig på fredag    nej nu kmr jag somna vilken sekund som helst. Haha, trött tjej.. aja skriver väl laaaatero!


Now here's the sun, come to dry the rain

Warm my shoulders and relieve my pain

You're the one thing that I'm missing here

With you beside me I no longer fear

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards