Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av marlene - 20 juni 2010 18:11

Idag har det varit soligt här, så har legat ute ett tag, så skönt! Nu känns det äntligen som att sommaren är här! Har precis käkat lite, blev grillat, så nu är jag hur mätt som helst. Iaf så har jag sommarskola den här veckan som kmr, men tror jag är ledig på torsdag (?) fast är inte helt säker, och så är jag ju ledig på fredag    nej nu kmr jag somna vilken sekund som helst. Haha, trött tjej.. aja skriver väl laaaatero!


Now here's the sun, come to dry the rain

Warm my shoulders and relieve my pain

You're the one thing that I'm missing here

With you beside me I no longer fear

Av marlene - 20 juni 2010 15:48

Igår drog jag och Frida hem till Ellen för att grilla med några tjejer. Det va väldigt mysigt men kallt. När klockan började närma sig tio drog jag och Frida därifrån eftersom vi skulle till stan med Andreas, Sara och Jonas. Det var verkligen helt galet inne i stan! DJ Eric Prydz va där och så vare några fler.. as najs! Hur mkt folk som helst. Det började vid tolv och slutade tre, men vi tog nattbussen runt halv tre. När jag kom hem somnade jag inte förrän halv sju imorse, sen så vaknade jag runt ett. Så lär ju vara väldigt trött ikväll. Puss!


So confused, my heart's bruised

Was I ever loved by you?

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards