Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2012

Av marlene - 26 mars 2012 21:29

Åhh, finally säger jag! Justin Biiiiieber <3

Av marlene - 26 mars 2012 19:06

Tjohej! Idag var det jobb 9:00-17:00 sen kom pappa och hämta mig, så körde jag hem! Har övningskört fredag, lördag och söndag. Idag blev det ju knappt ngt alls eftersom jag bara körde hem, och bor ju nära förskolan så körde kanske fem-tio min.. det går bara åt det bättre hållet. Måste plugga teorin och sen göra risk ettan. Kan egentligen göra risk ettan när som, eller ja när jag har tid. Tänkte faktiskt plugga lite teori nu! Puss


Av marlene - 23 mars 2012 16:17

Men tja! Igår var jag helt död efter jobbet. Men kul att jag och Sandra hamnade på samma avdelning iallafall  idag gick jag upp sju ifall jag skulle jobba, men så blev det inte. Blev en ledig dag för mig, så jag och mami gick på 1h 30min powerwalk i solen. Så jävla skönt väder! Underbart. Idag älskar jag Sverige.. hehe.. ikväll får jag se ifall jag drar ut med Sandra, Rebecka och lite annat folk eller om jag stannar hemma. Har typ migrän tror jag? Jävligt jobbigt! Imorgon ska jag nog ut iallafall, blir mp med Malin och några. Kisses

Av marlene - 21 mars 2012 13:51

Hola mi amigos! Igår efter jobbet kom mami och hämta mig, sen åkte vi till stationen och hämtade upp Lucas. Vi drog hem hit och käka middag, sen blev det att ta det lugnt bara. Idag är jag ledig! Woho. Nej men det är inte alls kul. Fast Lucas kommer hit sen efter han jobbat, så det blir mys. Va nyss ute på en powerwalk med min kära mami. Dock fick jag skavsår efter halva vägen så gick hem istället för att fortsätta. Det sög ju! 

Av marlene - 19 mars 2012 20:51

Hejsan! Har precis duschat och nu ligger jag här i sängen och väntar på att dirty dancing ska börja. Grym film det där! Idag har jag jobbat, 09:30-16:30 och imorgon blir det jobb från 08:00-16:30. Trött tjej här.. hehe, men imorgon ska Lucas iallafall komma hit efter jobbet och sova över, för vi kommer inte ses förrän om lite mer än en vecka annars. Han åker till Italien på torsdag och är där i fyra dagar för att kolla fotboll 



   

Av marlene - 17 mars 2012 20:28

Tjoho! Trött tjej här. Mår skit oxå. Är sjuk så det är inte så jättekul. Nej, det suger faktiskt! Skulle egentligen ha dragit ut ikväll, men nu mår man ju som man mår så blir bara att stanna hemma under täcket och kolla film. Lucas kom hit i torsdags och har varit med honom enda tills idag. Vi har inte gjort så speciellt mkt. Båda va lediga i fredags, så då fick vi sova ut. Idag drog han runt tre och då mötte jag upp Ellen och hängde med henne till kista ett tag. Jobbigt att gå runt i massa affärer när man är sjuk, fast har ju inte träffat Ellen på ett tag så det va kul att träffa henne iallafall!

PUSS!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards