Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2011

Av marlene - 30 september 2011 10:51

Igår var jag i stan för att medverka som statist i en ny serie som kmr ut snart. Tog typ två timmar så det var inte så värst länge  runt ett idag ska jag och Sandra till simhallen för att sola och så ska hon även berätta om kvällens planer, wiho! 



   

Av marlene - 28 september 2011 22:02

André och Olle kom vidare! Det var det jag trodde oxå. Dom gjorde bäst ifrån sig ikväll 



Juuuuste.. glömde nästan.. men grattis på 11 årsdagen Frankie Jonas! 

   



Av marlene - 28 september 2011 21:59

Internet har varit knas hela dagen, men nu funkar det äntligen igen! Idag drog jag och Sandra till simhallen för att sola lite. Så nu har man fått lite färg  efter de har jag bara slappat typ. Hållt på att somna flera gånger för att jag är så trött. Men nu ska jag kolla vilka som går vidare i idol!

Av marlene - 27 september 2011 14:15

Sjukt fin låt!

Av marlene - 27 september 2011 12:37

Godmorgon! Idag blir det att hämta David igen, samma tid som igår. Men den här gången hänger Ellen med mig  tänkte att det vore bra ifall hon oxå hängde med så vi kan prata med våran moster tillsammans ang. Italien!     



Av marlene - 26 september 2011 12:00

Seriously?! Dom är ju bara för sööööta!

   


Av marlene - 26 september 2011 11:45

Hallo  vaknade för ett tag sen så ligger här i sängen och kollar på mtv och dricker is kaffe  



Igår drog jag hem till Ellen, där vi letade högskolor i Italien. Vi vill lära oss italienska och vi tänkte att bästa sättet att lära sig italienska är att plugga i Italien! Så det kollade vi lite på igår och ja vi hittade ett par ställen. Men det var jävligt dyrt. Fast ifall vi nu ska åka så jobbar vi såklart först, sen drar vi nästa år i slutet av augusti. Vi båda är iaf galet taggade på det! 


Klockan tre ska jag ner och hämta min supersöta kusin från skolan, sen ska vi hem till honom och då ska jag vara barnvakt tills hans mami kmr hem  sen lär jag väl äta där oxå, för hon ville att jag skulle stanna på middag  + då kan jag prata med henne ang. Italien eftersom hon pluggade där när hon va yngre!   


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards