Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2011

Av marlene - 24 september 2011 22:32

Haahah! Zayn och Harry flörtar med varandra. Gulligt! Sen när Zayn gör high five med Louis, så väntar Niall på att oxå få göra det.. men blir dissad! Stackarn!


Av marlene - 24 september 2011 21:08

Gårkvällen började hemma hos Sandra. Där vi först åt middag och förade lite. Senare runt halv nio drog vi hem till Modigh och drack lite mer med han och Hellman. Dock var vi nästan tvungna att dra direkt, för vi ville hinna föra mer på DAAM. Så vi drog dit och förade mera. Blev nog lite för mkt dricka för min del. Efter det drog vi till pure, men stog bara utanför ett tag innan vi gick till lobby istället. Där stog vi oxå utanför ett tag och pratade med Sandras pojkvän. Sen gick jag och Hellman in för att vänta på Sandra och Modigh. Men när dom aldrig kom, ringde vi dom och då hade dom tydligen dragit till donken för att käka?! Så jag och Hellman drog dit istället. Efter dom käkat tog jag och Sandra nattbussen hem till henne och somnade direkt typ. 


Idag har jag varit med Sandra ett tag, tills hon skulle iväg och träna dans för några småtjejer. Då drog jag hem och åt lite. Somnade nästan direkt efter och sov ända till halv sju. Så nu är jag pigg och kollar på mamma mia!

Av marlene - 22 september 2011 00:41

I miss you  

Av marlene - 21 september 2011 12:35

Godmorgon   vaknade typ alldeles nyss. Ligger och kollar på parfymen som började nästan precis.   

Av marlene - 19 september 2011 09:47

Åhhh... One Direction <3 dom är ju för bra!

Av marlene - 19 september 2011 09:40

Helgen har spenderats med Ellen. I fredags drog jag ut och åt på fridays med syrran, Ellen och vår moster. Det var väldigt gooott! Sen när vi kom hem kollade jag idol och somnade direkt nästan. I lördags drog jag och Ellen till kista där vi gick runt och kolla kläder. Sen såg vi även när Jedward uppträdde   efter de drog vi hem till mig och lagade en otroligt god pasta rätt som vi åt sista kvällen på Malta. Visserligen blev våran lite annorlunda, men den var fortfarande jätte god! Till efterrätt gjorde vi rabarberpaj. Så galet gott alltså! Och det var verkligen år och dar sen jag sist åt det. 


Nu ska jag klä på mig och äta frukost. Sen skjutsar mami mig till kungsängen där jag ska på arbetsintervju! Är jätte nervös... hoppas bara att jag får jobbet. Annars är det bara att fortsätta leta! PUSS 


Av marlene - 16 september 2011 14:44

Grattis världens finaste kille! 

I love you ♥




 

Av marlene - 13 september 2011 16:28


  Grattis på din dag Niall  

Hoppas du haft en superbra dag! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards