Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2013

Av marlene - 26 februari 2013 16:25

Baby I can’t never find another lover sweeter than you, sweeter than you. I play that record all the time cause I know that is the truth. But every time I hear it I know that we are through. I’m so sick of love songs so done with tears. But I can’t front, I still want you here. In my arms where you belong, so come back baby it’s been too long. Boy, dreams don't cut it I need your touch, I never knew I loved you this much. I’m going out of my mind boy, I’m so broke down, I don’t wanna be alone. I want you here by my side and I know, that everything will be alright if you just come home.


 

Once upon a time you were with me and now you're only a dream. So I hold you at night in this fairytale where our love is made believe. Then I wake up to see I'm alone in what we used to call our room. So all thats left for me to do is keep on dreaming of you.

 

 

Av marlene - 26 februari 2013 01:40

Well let me tell you a story, about a girl and a boy. She fell in love with her best friend. When he's around, she feels nothing but joy. But he was already broken, and it made him blind. But he could never believe that love would ever treat him right. But did you know that I loved you? Or were you not aware? You're the smile on my face, and I ain't going nowhere. I'm here to make you happy, I'm here to see you smile. I've been wanting to tell you this for a long while. What's gonna make you fall in love? I know you got your wall wrapped all the way around your heart. Don't have to be scared at all, oh my love. But you can't fly unless you let ya. You can't fly unless you let yourself fall. I can tell you're afraid of what this might do. Cause we got such an amazing friendship and that you don't wanna lose. Well I don't wanna lose it either, I don't think I can stay sitting around while you're hurting. So take my hand. If you spread your wings, you can fly away with me. But you can't fly unless you let ya, let yourself fall.


Av marlene - 26 februari 2013 01:10

Tjohej! Drog till kista med Sandra och Linnea vid halv fem. Vi gick runt lite, åt middag och gick sedan på bio och såg ego. Den va väldigt bra och även rolig! Skulle lätt kunna se den igen, haha :) efter bion drog vi hem och nu ligger jag här i sängen och har precis kollat på sammanfattningen av Oscarsgalan. Såg lite av det igår men somnade såklart... Trött tjej. Nej men ska väl kolla lite tv och sen sova. Natti!

Av marlene - 25 februari 2013 10:59

Hey! I lördags började vi med att föra hos Sandra med killarna. Sen drog vi till jakan där Elin hade sin fest. Det var inte alls så mkt folk som det stog att det skulle komma och vi fick senare veta att folk kommit med olika anledningar för att inte komma på festen. Stackars Elin! Hon ville ju dra därifrån och gå ut och klubba istället.. Menmen! Vi stannade ett tag, några av killarna drog till mp, Beck drog hem och jag + Sandra gick till träffen och mötte upp Zack. Vi käka lite innan vi mötte upp dom andra. Hände en rolig grej och även en jätte hemsk grej. Det blev bråk mellan två av våra killkompisar :/ hoppas dom kommer att lösa det! Men det tror jag att dom kommer. Är ledig idag så ska bara chilla och kolla tv typ. Puuuss

Här kommer lite bilder från i lördags;

Av marlene - 23 februari 2013 13:18

Hey! Igår tog jag de lugnt hemma. Somnade tidigt vilket var skönt. Ikväll ska jag, Sandra och Beck fira Sandras "lillasyster" som fyllt 18. Det blir kul. Nu kollar jag supernatural, wehåå!! Pusss

Av marlene - 22 februari 2013 21:55

Världens finaste killar. Dör lite varje gång jag ser denna video :$


Av marlene - 21 februari 2013 12:38

Hey! Sitter i personalrummet just nu och har rast. Ska gå tillbaks om ca 20 min. Idag slutar jag klockan 15:00. Me gusta! Ska väl bara ta det lugnt ikväll. Har ju börjat 7:30 varje dag och gått och lagt mig runt 23-24.. Så det har inte blivit så många timmars sömn för mig. Börjar 7:30 imorgon också och slutar 16:15. Det funkar iallafall! Puss

Min lilla bebis på bild <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards