Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av marlene - 1 februari 2013 16:29

Jag är kär i den här låten. Fy helvete vad fin den är. Gråter och ryser av den. Så jävla fin! Åh, den är tillägnad Selena..

Av marlene - 1 februari 2013 11:34

Jag är så jävla glad (även fast jag är sjuk)! Men ååh!! Igår fick jag mejl om att Justin Bieber ska ha en tredje konsert och att dom skulle säljas klockan 10. Jag och Beck vill ju verkligen se honom. Försökte få biljetter till dom andra konserterna men dom tog slut direkt. Anyway, jag kom hem runt halv tio och satte mig direkt vid datan för att sen sitta i kö en halvtimme. Vi fick golden circle biljetter! Alltså ååh, så jävla glad! Jag som nästan gett upp hoppet helt om att se honom LIVE!!

Av marlene - 1 februari 2013 11:27

Hey! Igår efter jobbet va jag hemma ett tag innan jag drog till Sandra. Beck var oxå där! Så fick äntligen träffa henne efter typ tre veckor :o vi prata en massa och sen skulle vi kolla film men somnade istället. Sov inte så jättebra dock, halsen gjorde ont och kunde knappt andas genom näsan. Yes, jag har gått och blivit sjuk! Usch alltså.. Så åkte hem tidigt imorse, fast skulle ha gjort det vilket fall som helst. Nu ska jag kolla film eller ngt. Puss!

Av marlene - 1 februari 2013 09:37

Idag fyller lillkillen hela 19 år! One out of five beautiful boys. Harry Styles. Grattis sötnos!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards