Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2010

Av marlene - 31 januari 2010 19:39

Har inte orkat skriva nånting för att jag är sjuk :/ mådde skit dåligt imorse och hade värsta huvudvärken. Kollade ifall jag hade feber och det hade jag, och är förkyld.. inte kul. Så jag har bara legat hemma idag och kollat på tv.

Blir inge skola för mig imorgon iaf. Snart börjar blåsningen så ska kolla på det =). Wiie, juste har fått mina Nick gjejer som jag beställt hem. Fick dom i fredags men tog inge bild. Skickade tillbaks trosorna för att dom va stora, hade köpt S för det inte fanns XS.. aja, skriver kanske sen.

PUSS


Av marlene - 31 januari 2010 12:56

Igår drog jag och Carro till Sara typ runt halv sju. Där satt vi och chilla lite medans vi leta efter fest. Runt tio åkte vi till medborgarplatsen för det va tydligen någon fest dära, och när vi kmr dit säger dom att vi bara kunde stanna ett tag för dom skulle dra vidare. Så vi drack lite dära, sen var vi tvungna att dra. Då tog vi tuben tillbaks till T-centralen och gjorde ingenting. Sen träffa Sara två killar som hon tydligen kände sen förr, så då stog vi och snackade med dom, sen kom yttligare två killar som hon kände. Så vi följde med de fyra killarna dit dom skulle. Men dom skulle dra på krogen, så vi vände och åkte hem istället. Usch kändes verkligen som en onödig kväll. Åkte typ fram och tillbaks hela tiden.. nej nu ska jag äta lite! Puss

Av marlene - 30 januari 2010 16:08

   


Frida lagar mat
 

Gott!
 

Carolin och Sara
 

Julia
 

Söta Carro!
 

    Muuums..

Av marlene - 30 januari 2010 15:50

Tjatja!

Kom nyss hem från Sollentuna centrum. Shit va fint det har blivit där. Dom har ju renoverat om allting och det är skit fint nu! Gick iaf runt där och kollade efter lite kläder. Behöver verkligen nya jeans, men jag hittade inga :| så köpte bara två st linnen från gina, ett vanligt vitt baslinne och ett svart/grått.


       

Ellen idag :)

Av marlene - 30 januari 2010 12:08

Holaaaaa!

Gårkvällen vart väldigt lyckad, åkte till Frida runt fem och hjälpte henne med maten. Runt 18-tiden kom alla dit :) det var as god mat med mysigt sällskap. Efter maten blev det glass med marrängswiss. Efter det kollade vi på the ugly truth den va as bra! Vi tog massvis med bilder. Eller Julia tog med sin kamera så hon har alla bilder, jag har bara några på min mobil. Så får slänga in dom sen :) nu ska jag börja fixa mig för jag ska till Sollentuna centrum med mami, Ellen och hennes mami Stefanie. Skriver när jag kmr hem, puss på er!

Av marlene - 29 januari 2010 16:05

Aaaaaalå!

As skön fredag, as usual. Börjar 10:10 och slutar 12:20 :). När jag och Frida skulle ta tåget till Jakan, var tåget typ 20 min sent.. drygt! Aja, när jag kom hem fixade jag mina vegetariska köttbullar. Ska ju på tjejmiddag hos Frida, och det blir fläskfilé och jag äter inte kött så får ta med mina goda köttbullar istället ;p

Kmr bli en skit bra kväll med de bästa tjejerna! Carolin, Sara, Julia, Jannica och Frida! Nu måste jag ta och fixa mig, sen drar jag till bästis och hjälper henne med maten, puss på er!


   

Av marlene - 28 januari 2010 20:06

Om en halvtimme börjar american pie - the wedding, ska kolla på det men lär väl somna under filmen ;p puss!


jag och kusin för två år sen ungefär :)

Av marlene - 28 januari 2010 17:36

GAAAAHH! Min älskling är sååå snygg!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards