Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2011

Av marlene - 28 februari 2011 23:38

Usch.. idag har jag bara varit hemma. Mår skit dåligt. Vet inte va det är. Känns som jag ska spy hela tiden :/ annars så har jag bara sovit. Vet inte hur många timmar.. för jag har lixom sovit, vaknat, sovit och vaknat igen. Vaknade runt nio tiden och nu är jag jätte trött igen. Jätte konstigt :s aja ska väl sova.. hoppas de där me illamåendet går bort bara.. puss


  

Av marlene - 28 februari 2011 00:56

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIN BÄSTAVÄNS FÖDELSEDAG!

Grattis baby på 19 årsdagen! Love you!

  

Av marlene - 27 februari 2011 23:18

Hemma från kryssningen! Eller ja, kom ju hem runt fem men har inte orkat göra ngt förutom att ligga och glo på tv. 


Anyway, så hade vi det galet kul inatt! Inte för att jag kmr ihåg så mkt, men utav det jag kmr ihåg så hade vi iaf det kul  dagen efter var ju dock inte lika rolig.. har mått skit dåligt hela dagen, men nu mår jag iaf bättre! Bara det att jag har as ont i ryggen och axlarna.. tror nog att jag ramla lite för mååånga gånger inatt.. hähäh. Nu ska jag kolla på filmen crash. Puss

Av marlene - 25 februari 2011 21:07

Häääj!   hade en rätt skön skoldag. Började elva och sluta två, aaawzhum!

När jag kom hem blev det chill framför GG och sen har jag faktiskt packat lite. Fast är så sjukt osäker på va jag ska ha på mig imorgon :/ tillslut blir det väl att jag tar med mig hela garderoben.. haha nejdå  men nu är det bara att tagga inför imorgon, eller ah, jag är redan sjukt taggad (y) nu ska jag kolla film. Puss

Av marlene - 24 februari 2011 20:04

Tja   idag har jag pluggat, tränat och varit i jakan en snabbis för att köpa lite smink. Nu ligger jag och kollar på american idol. As bra ju! Sen efter de kmr ju big brother  imorgon äre iaf skola och på lördag är det kryssning. Gahh, är så taggaaaad! Sist vi åkte hade vi det as kul, så får hoppas att det blir minst lika kul nu då!   puuuuss


   jag och min lilla bebis

Av marlene - 23 februari 2011 23:42

Har pluggat och kollat på big brother, börjar ju hända lite grejer där nu! Jag som trodde det skulle vara lame det här året.. 
 

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och sova. Är sjukt trött så lika bra att sova då! Får även sova länge imorgon. Skönt med en ledig dag, hoppas jag slipper den där jävla huvudvärken som jag fått varje dag i skolan i snart en vecka.. stress stress stress hela tiden! Aja, godnatt på er  glöm inte kika in denna blogg   hihihii.. puss! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards