Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2011

Av marlene - 23 februari 2011 19:48

Tjatja! Tog bort min andra blogg på nattstad eftersom jag har gjort en annan tillsammans med Frida, Adde och Tobbe! Fast jag kmr fortsätta att skriva här   


Sååå.. idag har jag varit med Malin. Sjukt längesen vi träffades och umgicks så det var kul. Hon frågade mig igår ifall jag ville med henne på kryssning på lördag, och det är klart jag vill! Så det blir kryssning för oss på lördag  nu är jag iaf hemma och har precis ätit soppa. Ska nog plugga lite, fast är ledig imorgon så tänkte egentligen plugga då.. men lika bra att få ngt gjort nu oxå!? Pussen!


Juste.. här är vår nya blogg: FAMT


Av marlene - 21 februari 2011 20:39

sh0rty


  

i

Av marlene - 21 februari 2011 17:18

  

Av marlene - 20 februari 2011 18:07

Har inte gjort så mkt idag. Såg filmen despicable me och den va både bra och rolig! Sen så har jag kollat lite på GG-avsnitt och pluggat. Funderar på att byta blogg till nattstad istället. Har redan gjort ett konto där och börjat blogga dära.. men ah, är inte riktigt säker än. Får se om jag trivs där helt enkelt   


  

Av marlene - 19 februari 2011 22:52

Av marlene - 19 februari 2011 22:41


Ali visade den här för mig nångång förra veckan. Det är egentligen ett helt vanligt nyhets inslag. Men några har lagt in musik och gjort om rösterna så de blir till en låt. Den är faktiskt bra!

Av marlene - 19 februari 2011 22:30

   


snygg?

Av marlene - 19 februari 2011 12:53

Wooho! Igår fick vi våra studentmössor och lite andra grejer förutom ett par kläder vi beställt. Men dom ska vi få i april typ..? Hursomhelst , igår spenderade jag hela dagen och kvällen med Ellen hos mig. Vi hade filmkväll   så vi såg i rymden finns inga känslor, easy A, tusen gånger starkare och burlesque. Hade aldrig sett dom två sistnämnda filmerna förut, men jag tycker att tusen gånger starkare var en helt okej film medan burlesque va grymt bra! Så se den  puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards