Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2011

Av marlene - 12 februari 2011 15:27

Hääällu!

Ligger och kollar på gossip girl. Har börjat kolla om alla säsonger. Igår såg jag hela säsong 1. Så nu ligger jag och kollar på säsong 2. Älskar den här serien. Bästa ever! Lär väl ligga här ett bra tag till, hihi! Skriver mer senare   puuuuss


  

Av marlene - 11 februari 2011 08:32

Som det ser ut nu så verkar det som jag inte alls kmr komma till skolan. Jag har inge körkort eller bil och bussarna går ju inte, så lite svårt att komma till skolan då? Fucking SL som alltid ska krångla.... 


Av marlene - 11 februari 2011 08:13

Vaknade för typ en halvtimme sen och är hur pigg som helst. Fett weird. Klockan är bara åtta lixom?! Aja, kollade ut genom fönstret och det jag ser är aaaas mkt snö. Det är ju snö kaos ute så det går inte ens att komma till skolan. Bussarna är inställda.. och tågen vet jag inte ngt om.


 Så ser det ut på min baksida, men nu snöar det ännu mer..

Av marlene - 10 februari 2011 18:34

Ligger och lyssnar på Sebastian Krantz - Be without you, såå bra låt! Har verkligen fastnat för den, hähä   

 DÅ  


NU

Av marlene - 10 februari 2011 18:20

Är så trött på att det bara ska snöa ännu mer. Kan det bara ta slut någon gång? Idag snöade det sjukt mkt + att det blåste. Inte alls skönt! Knappt så att man ville gå utanför dörren (!) 
 

Kom iaf hem för ett bra tag sen och har inte gjort nånting typ.. känns det som iaf. Suttit vid datan, vart inne på facebook. Ja typ det vanliga man gör. Nu ska jag äta middag men är inte så jätte hungrig så ska nog bara äta soppa   och imorgon är det äntligen fredag! Antingen ska jag till Fredric med syrran imorgon, eller så blir det utgång! Kisses


  

Av marlene - 10 februari 2011 11:15

Aww.. sötiiiiis!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards