Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2011

Av marlene - 4 februari 2011 19:15

   i will ALWAYS love you


you're like an angel 

the one thing that's different 

is that you're for real

Av marlene - 4 februari 2011 16:56

Gahh! Varför ska det vara så svårt att hitta en studentklänning som passar? Dom jag hittat är antingen förstora eller finns inte i lager och jag har typ panik nu. Vet att det är långt kvar, men de flesta jag känner har redan köpt en. Men nu har jag typ hittat en tror jag. Eller har hittat två, fast har bara bild på en  lite krångligt sådära..


   ..maybe?!

Av marlene - 4 februari 2011 16:14

  

  

when everything else disappears

you are the only one's that appear

Av marlene - 4 februari 2011 16:00

Kan ju säga att det inte va kul att gå upp 6 imorse.. det jobbiga är att jag kmr bli tvungen att gå upp den tiden varje måndag efter vecka 12. Inte så kul va?
 

However, så kom jag upp i tid (!) och vi kom fram till stan runt åtta, då vi alla skulle mötas. Blev sjukt förvånad att nästan alla i från den kursen (alltså samhälle B) var med. Saknades typ två personer bara. Så vi traskade vidare till levande historia (?) eller va de heter och va där i två timmar. Ja ni, va inget speciellt kan jag säga. Så efter det drog vi hem. Funderar på att bara stanna hemma ikväll. Jag och lilsis kanske drar hem till Fredric, men vi får se  puss!

Av marlene - 3 februari 2011 18:23

Idag efter skolan stannade jag, Frida och Tobbe kvar lite längre för att fixa med vårt "projekt". Jag och Frida jobbar tsm på det och har i uppgift att göra en konstnärlig film. Hade aldrig hört talas om det förrän vår lärare kom med förslaget om att vi skulle göra en sån och när hon berättat vad hon tyckte vi skulle ha för genre valde vi att göra en sån helt enkelt. Så idag har vi börjat med manus och helt ärligt verkar det som det kmr bli bra! Även fast vi kommit en bit på det så satt vi ändå och "larva" oss i datasalen  Skrattade hur mkt som helst åt ingenting. Aja, men det var kul! På hem vägen skulle vi över en skridsko bana och det var sjukt mkt vatten eftersom det regnat, så vi vart alldeles blöta om fötterna. Men det var kul det oxå  
 

Kom iaf hem för ett tag sen. Jag och Frida drog till gymmet i en timme, så nu har man tränat oxå! Duktiga cheyer  

Av marlene - 2 februari 2011 21:15

jag vet att det inte kan bli du och jag

åtminstone inte på ett bra tag

men jag kan inte låtsas som att inget hänt

så jag öppnar sakta dörren till mitt hjärtas hus på glänt

Av marlene - 2 februari 2011 19:40

Alltså, varje dag använder man musik, eller okej, kanske inte använder, men man hör på radio, mobil eller tv. Kanske tillochmed ngn som sjunger ute på stan, ja vad som helst! Hur skulle världen se ut ifall musiken inte fanns? Usch, vad tråkigt det skulle vara. Musiken finns ju alltid där, man känner sig aldrig ensam lixom. Vare sig om man är på bra eller dåligt humör. Jag skulle inte ens klara mig utan musik för en dag tror jag, haha!


no matter what, I'll always have music

Av marlene - 2 februari 2011 19:30

   i just died in your arms tonight, it must have been something you said

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards