Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av marlene - 23 februari 2011 23:42

Har pluggat och kollat på big brother, börjar ju hända lite grejer där nu! Jag som trodde det skulle vara lame det här året.. 
 

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och sova. Är sjukt trött så lika bra att sova då! Får även sova länge imorgon. Skönt med en ledig dag, hoppas jag slipper den där jävla huvudvärken som jag fått varje dag i skolan i snart en vecka.. stress stress stress hela tiden! Aja, godnatt på er  glöm inte kika in denna blogg   hihihii.. puss! 

Av marlene - 23 februari 2011 19:48

Tjatja! Tog bort min andra blogg på nattstad eftersom jag har gjort en annan tillsammans med Frida, Adde och Tobbe! Fast jag kmr fortsätta att skriva här   


Sååå.. idag har jag varit med Malin. Sjukt längesen vi träffades och umgicks så det var kul. Hon frågade mig igår ifall jag ville med henne på kryssning på lördag, och det är klart jag vill! Så det blir kryssning för oss på lördag  nu är jag iaf hemma och har precis ätit soppa. Ska nog plugga lite, fast är ledig imorgon så tänkte egentligen plugga då.. men lika bra att få ngt gjort nu oxå!? Pussen!


Juste.. här är vår nya blogg: FAMT


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards