Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2015

Av marlene - 30 maj 2015 12:04

Godmorgon! Suger verkligen på att uppdatera här hehe. Anyways igår blev det utgång. Jag och Vanne drog hem till Jossan där hon och Linnéa höll på att fixa sig, sen kom även Natasha, Jennifer, Sofia och Alexandra. Då börja vi köra drinkspel och så. Därefter åkte vi till mp där vi spenderade kvällen då Linus Svenning skulle uppträda. Men det var helt sjukt va lite folk det var där igår. Shit alltså! Stackars Linus. Han uppträdde liksom inte förrän halv två då dom typ vänta på att det skulle komma fler folk vilket det inte gjorde. Hursomhelst så sjöng han iallafall och var grymt bra! Även fast det inte var mycket folk så hade jag och de andra tjejerna kul. Sen när mp stängde så promenerade jag och Vanne hela vägen hem hehe. Kom typ hem halv fem så är inte så jätte pigg nu då jag vakna vid tio. Får försöka sova lite. Pussss

Av marlene - 20 maj 2015 18:48

Hellu! Alltså vad är det för kaos väder vi har här i Sverige? Trodde det var Maj, inte Oktober... Vill ba åka härifrån till något varmt land nu! I need it! Anyway ligger och kollar igenom alla Blacklist avsnitt som jag missat. Glömt bort hur bra den serien faktiskt är, haha! Pusss

Av marlene - 14 maj 2015 11:10

Godmorgon! Vakna för inte så längesen och har precis fixat kaffe och sitter nu i sängen och kollar på filmen just go with it, såg halva igår så tänkte att jag lika väl kunde se klart den nu på morgonen. Bra film! Idag är man ju ledig (dom flesta iallafall) då det är kristi himmelsfärdsdagen. Senare ska jag till pojkvännen, vi ska laga middag och så då vi har 11 månader idag. Tänkte först dra ut och äta men vädret är ju inte på topp.. Aja, ska fixa en del innan jag drar dit och även träna lite hehe. Pusss!


Du och jag. Älskar hur fucked up vi kan vara med varandra. I love you.

Av marlene - 10 maj 2015 11:39

Godmorgon peeps! Igår hände inget speciellt, var bara hemma och chilla. Kollade film med syrran. Idag är det inte alls lika fint väder som igår utan det regnar och är grått. Sämst! Vettefan va man ska hitta på idag. Jag som va sugen på att ta en pw eller springtur. Får hoppas att det slutar regna snart då!

Ååh! #tbt Stockholmsveckan på Gotland med dessa människor. Så jävla underbart!

Av marlene - 9 maj 2015 17:44

Idag bjöd Sverige på sol, så har legat ute och solat ett tag och lyssnat på Katrin och Bingos relationspodd. Sen så va jag i Bromma me pappa för att köpa lite till mitt rum och nu ska vi grilla. Så jäkla gott mer grillat alltså! Ikväll har jag inga planer, så får se vad som händer. Just nu är jag rätt seg, men är typ ändå sugen på att dra ut en sväng. Så ja, we'll see about that. Puss

Av marlene - 2 maj 2015 20:38

Tjohej! I'm alive. Igår vart de utgång med tjejerna. Började me att vi va hos Sandra men sen drog vi till Louise för att fortsätta föra lite innan vi drog till en bar. Därefter drog vi till pure ett tag, där vi träffade Vanne och Ellen, men jag va rätt dragen redan då så minns inte alltför mycket. Sista stoppet vart berns, och sen taxi hem till Sandra där jag deckade direkt. Så skönt! Idag har man mått som man förtjänat typ. Inte sovit så många timmar inatt, men nu blir det lite chill i soffan iallafall så somnar jag väl gott sen. Pusss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards