Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2014

Av marlene - 31 januari 2014 14:21

Nu så är det fredag och har har ca tre timmar kvar på jobbet, vilket känns helt okej. Har rast nu så sitter inne och värmer mig lite innan jag ska ge mig ut i kylan igen. Brrr!

Visst ser det kallt ut ute?!

Skulle inte sitta fel att vara på Lanta nu med en drink i handen.

Av marlene - 30 januari 2014 20:02

Hey! Ligger just nu i sängen och kollar gårdagens ph avsnitt. Somnade rätt tidigt igår, så hann inte se det, hehe! Efter jobbet idag gick jag till ica där mami och Vanne väntade på mig med bilen och så tog vi en tripp till vällingby där vi köpte lite smink och annat. Sen blev det hemgång! Till middag blev det tacos. Så sjukt gott, haha! Hursomhelst så är det fredag imorgon, tror jag inte ska göra ngt speciellt faktiskt dels för att jag stänger och sen blir det väl att packa hela kvällen. Lär ju åka till lägenheten rätt tidigt på lördag för att fixa allting, och sen åka tillbaks till viksjö för fest. Men det blir säkert awesome! Take care. Puss!

TAAAGGA!

Av marlene - 28 januari 2014 21:54

Hey! Idag har det varit en lång dag på jobbet. Men det har gått bra iallafall! Har precis kollat gårdagens ph avsnitt, och väntar nu på att kvällens avsnitt ska börja. Vilket det gör om några minuter bara! Nu är det ju semi final vilket är sjukt spännande faktiskt! Man vill bara se alla avsnitt på en gång så man vet vilka det är som vinner.. hehe.


Aja, som sagt så börjar det ju alldeles strax. Efter det ska jag sova! Ciao <3

Av marlene - 27 januari 2014 20:10

Hey! Ny vecka och nya möjligheter. Eller ngt sånt! Såhär ser mitt jobbschema ut denna vecka..


Måndag: 8-16

Tisdag: 8:30-17:30

Onsdag: 8:45-17
Torsdag: 8-16:30
Fredag: 11:30-17:30

Jag stänger alltså två gånger denna vecka. Roligt va? Aja, min fredag är rätt najs iallafall! Börjar halv tolv lixom. Lyx! Och på lördag flyttar jag äntligen (!!!) ska bli så jävla kul! Sen blir det även party på lördag då jag, syrran m.fl ska fira Jossan som fyller 19 på torsdag. Det kmr bli awesome. PUSSS

Av marlene - 26 januari 2014 11:58

Godmorgon eller ngt! Vaknade för ett bra tag sen. Pigg och glad eftersom solen skiner. Igår vart det middag med hela tjocka släkten, haha. Nej men det var jättemysigt faktiskt. Vi åt på en thai restaurang, och för ett tag kändes det som man var i Thailand faktiskt. Underbart. Därefter blev det hemgång och filmkväll. Hann se två filmer innan jag deckade i min säng. The surrogate och remember sunday. Första filmen var väl lite skum och ah inte så jättebra. Den andra däremot påminde väldigt mycket om 50 first dates och den var ganska söt faktiskt!


Aja, nu lyssnar jag lite på musik. Ska nog ta en pw snart med mami och syster i det fina vädret! Puss

Av marlene - 23 januari 2014 11:48

Hey! Näst sista dagen innan helg. Om jag längtar? Ja det är klart! Vill bara kunna sova ut och slippa mitt jävla alarm. Buuhu! Idag slutar jag halv fem. Helt okej lixom. De är väl ingenting speciellt som händer idag. Ska typ bara kolla gårdagens ph avsnitt som jag missa. Imorgon kanske de blir utgång. Men det får vi se imorgon! Puss

Mickan, jag och Lina! Grattis till fina Lina som fyller 19 år idag <3

Av marlene - 21 januari 2014 20:14


       


Haha! Jag älskar dessa grabbar. Dom är så jävla sköna! #DeVetDu #spotify

Av marlene - 19 januari 2014 20:53


Hey! Igår runt sju tiden åkte jag, mami och syrran till simhallen och tränade! Jobbigt men så jäkla skönt efter! Jag tränade i 1h och 30 min, medan syrran och mami tränade i en timme. Idag känns ju verkligen träningsvärken, haha! Men ändå gick jag och syrran ut på en 45 min powerwalk. Hurtiga tjejer! Nu blir det väl film eller något. Imorgon är det jobb 8:45-17:30! Jag är den som stänger, weeeyy. Pusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards