Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av marlene - 2 januari 2014 20:01

Heeeeyy! Idag har jag inte gjort något speciellt typ. Vart hemma bara enda tills mami frågade ifall jag och syrran ville dra till bromma blocks ett tag. Så vi åkte dit och gick runt. Fick med mig mascara och en ögonskuggspenna. Nu är vi hemma igen iallafall och jag börjar bli lite trött, även fast klockan bara är åtta. Mitt lov börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Äh vad säger jag? Dom här dagarna har gått för fort. OGILLA! Börjar jobba på tisdag igen. Roligt va? Aja, imorgon ska jag träffa min fina Sandra som precis kommit hem från Sälen. Yey! Vi ska på fest med Vanne och kanske Ellen. Förhoppningsvis blir det kul. Annars får vi väl bara dra vidare! Dock så mår jag inte så bra. Har ont i halsen, är förkyld och har rethosta -.- nu blir det movietime. Hoppas ni mår bra! Pusss

Av marlene - 2 januari 2014 12:51

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta?Noelia, annorlunda och fint!
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Både och.. nej men sex utan kärlek.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Immortals, för den visades på tv igår.
4. Har du bra självförtroende? - Nja, det skulle jag inte påstå att jag har.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Åka utomlands!
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Att göra idag? Skicka cv, duscha och ta det lugnt!
7. Beskriv ditt drömutseende! - Ojj.. skulle ju inte sitta helt fel att se ut som Cara Delevingne, Megan Fox eller Miranda Kerr..

     

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Ehm.. jag vet faktiskt inte. Finns många!
9. Någon du har kysst - Hemligt.
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Det tror jag. Fast allt är uppe på vinden isåfall.
11. Den du senast sov över hos - Hos Niclas med Ellen och Fredrik.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Lucas.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Jodå!

 
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Beror helt på. Men oftast godis iallafall!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Jag vettefan. Säkert från när jag bodde i Thailand och gick i skola där. Då svimmade jag mitt i matsalen. Hehe. Awkward.
16. Hur uppvaktar man dig? - Godis, film och bara allmänt mys. Haha nej men jag vet inte..
17. Har du rykten efter dig? - Det tror och hoppas jag inte.
18. Din absolut sämsta egenskap? - Jag är sämst på att höra av mig.
19. Din bästa egenskap? - Är alltid glad!
20. En låt du är beroende av? - A thousand years - Christina Perri, för jävla fin låt.

21. Vad stod det i ditt senaste sms?- Hemma <3<3
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Ellen, haha.
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Of course. Jag är vän med mitt ex och är sjukt glad för det.
24. Har du kysst en kompis? - Yes I have.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Det beror på. Förut drack jag varje helg, men nu är det väl när man är sugen på party, födelsedag eller något annat evenemang.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Helt upp till en själv. Det är deras problem, inte mitt.
27. Vad hatar du? - Falska människor. Folk som inte vågar stå för det dom egentligen tycker.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Jag vet inte, kanske.
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Oj haha, minns tyvärr inte!
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - 49 kg, inte än.
31. Hur lång är du? - 1,60 tror jag.
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Jag vet inte. Studentfesten, EGO och Små citroner gula är tre riktigt bra svenska filmer iallafall!
33. De bästa svenska skådespelarna? - Joel Kinnaman, Mikael Persbrandt, Alexander Skarsgård, Malin Åkerman och Stellan Skarsgård.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight, alla gånger!
35. Ditt humör för tillfället?
- Uttråkad.
36. En vacker person?
- Miranda Kerr.
37.Har du instagram? - Yep! Maarlene.
38. Vem kramade du senast? - Ellen.
39. Vem träffade du senast? - Pappa.
40. När slog du dig senast? - Någon månad sen tror jag.
41. Någon du vill träffa? - Zayn Malik.

 
42. När grät du senast? Varför? - I söndags. Min katt dog.
43. Sminkar du dig varje dag? - Nej.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - När jag var mindre var jag lik pappa, nu är mer lik mamma, säger alla.
45. Är du helsvensk? - Mami är halv italiensk, så jag är 25% italiensk.
47. En artist du inte gillar? - Pink
48. En artist du gillar? - Ellie Goulding.
49. Vad är det bästa som hänt dig? - När jag fick se One Direction och Justin Bieber. Bästa dagarna i mitt liv.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Världens svåraste fråga. Men jag skulle vilja jobba med något utomlands. Tycker att det är roligt att jobba med barn men tycker även att det är kul att hålla på med media. Så jag vet inte vad jag vill bli. 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards